Domače novice
Znani so finalisti Oglaševalca leta 2014
Finalisti tretjega kroga izbora Oglaševalca leta 2014 so (po abecednem vrstnem redu): Droga Kolinska/Atlantic Grupa, Lidl Slovenija, Mercator, Si.mobil in Telekom Slovenije. Pričenja se zadnji, tretji krog izbora Oglaševalca leta 2014, tradicionalne letne stanovske nagrade, ki jo Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) podeljuje oglaševalcu, ki je s svojimi tržno-komunikacijskimi aktivnostmi najbolj zaznamoval preteklo leto oz. skozi daljše časovno obdobje, ki se odraža v presežkih in celostni odličnosti nastopa na trgu v preteklem koledarskem letu. V prvih dveh krogih izbora za Oglaševalca leta 2014 so imeli pravico glasovanja vsi člani SOZ. V skladu z Načinom izbora Oglaševalca leta 2014 so poleg glasov članov SOZ točke prinašale tudi osvojene nagrade.
Oglaševalca leta 2014 bo v zaključnem tretjem krogu izbora v petek, 6. marca 2015, izbrala osemčlanska Komisija v sestavi: Enzo Smrekar, predsednik Slovenskega združenja oglaševalcev (SZO), Gregor Draksler in Mojca Avšič, člana upravnega odbora SZO, Špela Levičnik Oblak, predsednica Upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice (UO SOZ), Ana Ivandič, predsednica Slovenskega združenja Oglaševalskih agencij (SZOA), Tomaž Drozg, predsednik Slovenskega združenja medijev (SZM), Roman Berčon, predsednik Oglaševalskega razsodišča, pridružil pa se jim bo tudi Darko Dujič, predsednik Društva za marketing Slovenije (DMS). Tradicionalno letno stanovsko nagrado, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, bo podelila Špela Levičnik Oblak, predsednica UO SOZ, v petek, 27. marca 2015 v dvorani Evropa GH Bernardin v Portorožu na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 24. Slovenskega oglaševalskega festivala.
Kdo bo prejel nagrado Oglaševalec leta in Oglaševalska osebnost leta bodo premierno prvi izvedeli predstavniki sedme sile v sredo, 18. marca 2015, ob 10.00 v Hotelu Central v Ljubljani na SOZ-ovem letnem srečanju z novinarji.
Izbor Oglaševalca leta 2014 poteka v treh krogih: V prvem krogu lahko vsak član SOZ predlaga enega kandidata. Člani SOZ ob upoštevanju izhodišč po lastni presoji predlagajo podjetje, za katerega ocenjujejo, da si zasluži naziv »Oglaševalec leta 2014«. V drugem krogu vsi člani SOZ s pravico glasovanja, kot jo opredeljuje Statut SOZ, glasujejo za tri nominirance, pri čemer jih razvrstijo na mesta od 1 do 3. V zadnjem, tretjem krogu, o Oglaševalcu leta 2014 odloča osemčlanska Komisija, sestavljena iz predstavnikov Upravnih odborov SOZ, SZOA, SZO in SZM, Oglaševalskega razsodišča in predstavnika DMS. Člani komisije se pri ocenjevanju izločajo pri tistih nominirancih, pri katerih so osebno vpleteni, oziroma, če se želijo iz katerega koli drugega razloga sami izločiti iz ocenjevanja.
Zmagovalec se določi na podlagi točkovanja po treh kriterijih:
1. Glasovanje članov SOZ šteje 20 odstotkov.
2. Osvojene nagrade štejejo 50 odstotkov.
3. Ocenjevanje Komisije šteje 30 odstotkov.
Nagrado prejme oglaševalec z najvišjim seštevkom točk.
Oglaševalec leta 2014 bo podjetje, ki je v preteklem koledarskem letu izstopalo predvsem z izvirnostjo in inovativnostjo svojega nastopa na trgu ter tako na svojevrsten način zaznamovalo leto 2014 v tržno-komunikacijskem smislu oz. podjetje, katerega nastop na trgu zaznamuje strokovno, inovativno in izvirno delo na področju tržnega komuniciranja v daljšem časovnem obdobju, ki se odraža v presežkih in celostni odličnosti nastopa na trgu v preteklem koledarskem letu. Pri presojanju kreativnosti in konsistentnosti komunikacijskih sporočil, ki se odražata v celostni komunikacijski odličnosti, se bodo tudi pri tokratnem izboru upoštevale osvojene domače in mednarodne nagrade na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja v preteklem letu (SOF, Effie®, Zlati boben, Sempl, Sporto, Diggit, Cannes Lions, Eurobest, Euro Effie, LIAA, New York Festivals, Cresta, Golden Quill in druge). Poleg kriterija spoštovanja visokih strokovnih samoregulativnih standardov (še zlasti Slovenskega oglaševalskega kodeksa in dokumentov Dobre prakse), se bo upošteval tudi strokovni prispevek k razvoju tržno-komunikacijske stroke. Oglaševalec leta lahko postane podjetje (oglaševalec) in ne posamezna komunikacijska akcija.
# # #
O Slovenski oglaševalski zbornici Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) se zavzema za visoke strokovne standarde in uveljavlja etiko v oglaševanju. V ta namen sprejema Slovenski oglaševalski kodeks in uveljavlja njegova določila. SOZ si kot osrednja stanovska organizacija prizadeva za zagotavljanje kohezivnosti med posameznimi združenji, za ustrezen pretok informacij, znanja in izkušenj med njimi ter za strokovno in učinkovito izvedbo projektov, ki potekajo pod njenim okriljem. Med ključne naloge in cilje SOZ sodi tudi spodbujanje razvoja oglaševalske oz. širše tržno-komunikacijske stroke ter korektno in učinkovito predstavljanje in zastopanje članov, njihovih interesov in interesov stroke tako v Sloveniji kot v mednarodnih okvirih. SOZ strokovno in materialno spodbuja analize in raziskave s področja oglaševanja in komuniciranja, kot tripartitna organizacija pa predstavlja tudi primeren pravno-formalni okvir za njihovo izvajanje.
Slovenska oglaševalska zbornica organizira Slovenski oglaševalski festival, mednarodni oglaševalski festival Zlati boben ter razpisuje in podeljuje nagrado za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie®. V okviru SOZ-a pa potekajo tudi projekti Nacionalna raziskava branosti (NRB), Revidiranje prodanih naklad tiskanih medijev (RPN), Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) ter projekt Dobra praksa, sklop dokumentov, ki predstavljajo priporočila najboljše prakse s ciljem vzpostaviti visoke profesionalne standarde.
Več o Slovenski oglaševalski zbornici na www.soz.si.
Odnosi z javnostmi
Dodatne informacije, izjave, intervjuji ali slikovni material: [email protected], 030 313 513.