Domače novice, Novice SOZ splošne
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
Merjenje obiskanosti spletnih strani s svojim analitičnim orodjem za medijsko planiranje MOSS DotMetrics premika meje in vstopa v novo obdobje uporabe in načrtovanja. S 4. septembrom 2023 se vsem uporabnikom MOSS DotMetrics odpira še tretji nivo podatkov o obiskanosti spletnih strani - nivo sekcij oz. tematskih rubrik medija.
Ko zasledujemo cilje zgornjega dela nakupnega lijaka, kot npr. želimo zgraditi doseg in zavedanje, izboljšati percepcijo blagovne znamke, predstaviti prednosti, okrepiti nakupno mero in zagotoviti varno ter relevantno okolje za podjetje in blagovno znamko, je seveda pomembno, s kakšnim formatom, na kakšen način (oglas, uredniška vsebina, vplivneži, sponzorstvo ipd.) in predvsem kje na strani se bo prikazovalo naše sporočilo. In prav pri slednjem zdaj agencijam, oglaševalcem in tudi medijem pomaga nova funkcionalnost MOSS DotMetrics, ki meri in analizira obiskanost posamezne rubrike spletne strani.
Odpiranje rubrik povečuje transparentnost, konkurenčnost in razvoj digitalnega medijskega okolja.
Strokovni javnosti ponuja vpogled v obisk na nivoju posamezne rubrike oz. sekcije in tam, kjer to medij omogoča, tudi bolj vsebinsko načrtovanje in zakup oglasov, promocijskih člankov, video vsebin ali sponzoriranja rubrik.
Preberi več: https://www.moss-soz.si/2023/09/04/odpiranje-rubrik-in-media-res/