Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
Podjetja se znotraj SOZ povezujejo v slovensko združenje oglaševalcev (SZO). Član tega združenja je lahko vsako podjetje, ki je član zbornice in ki ga Upravni odbor SOZ ne prepozna kot medij ali oglaševalsko agencijo.
Poslanstvo in vizija SZO
Poslanstvo SZO je zastopanje in varovanje interesov oglaševalcev. SZO aktivno uveljavlja skupni interes oglaševalcev in za člane predstavlja dragocen vir znanja in informacij, kar zagotavlja preko izobraževalnih programov, izvajanja raziskav, pravočasnega informiranja in kontaktov s pristojnimi državnimi institucijami.
Vizija SZO je reprezentativno zastopanje interesov oglaševalcev do zakonodajalca, agencij, medijev in ostalih javnosti.
Cilji SZO:
- zaščita pravice do svobodnega oglaševanja za legalno proizvedene izdelke in opravljene storitve
- vpliv na oblikovanje takšnih pogojev poslovanja (preko vpliva na zakonodajo in oglaševalsko samoregulativo), ki omogočajo svobodno in stroškovno učinkovito oglaševanje
- prihranek denarja in časa za oglaševalca preko pridobivanja dodatnega znanja na izobraževalnih prireditvah in v okviru strokovnega izpopolnjevanja
- oblikovanje in uveljavljanje stališč oglaševalcev pri medijskem načrtovanju in meritvah gledanosti, branosti in poslušanja medijev
- sprotno informiranje o vsem dogajanju, pomembnem za oglaševalce
Organi SZO
Slovensko združenje oglaševalcev – SZO (1. 1. 2022 - 31. 12. 2025)
-
Zbor članov (vsi člani združenja)
-
Predsednica: Andreja Zadnik Andoljšek
-
Podpredsednik: Jure Bohinc
-
Upravni odbor:
-
Andreja Zadnik Andoljšek
-
Jure Bohinc
-
Tjaša Kolenc Filipčič
-
Simona Mladenović
-
Petra Oplotnik
-
Aleš Petejan
- Alan Šćuric
-