Oglaševalska osebnost
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Mitja Tuškej
Ljubljana, 11. 5. 2022 - Oglaševalska osebnost je letna stanovska nagrada, ki jo podeljuje Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem časovnem obdobju.
Nagrado Oglaševalska osebnost prejme Mitja Tuškej, strateg in partner v Formitas skupini. Nagrado bo prejel 15. junija, na zaključni prireditvi 31. SOF.
Mitja Tuškej, strateg in partner, Formitas skupina
Mitja Tuškej že več kot 35 let sooblikuje marketinško stroko v Sloveniji. Velja za enega najbolj priznanih strategov tržnih znamk v regiji. Svojo karierno pot je začel kot direktor sektorja za plan in analize, kjer se je srečal tudi s področjem marketinga, ki ga je leta 1992 pripeljal v agencijo Formitas. Agenciji je zvest in predan že 30 let. Svojo pot v Formitasu je začel kot direktor projektov, bil štiri leta direktor medijske agencije, vseh zadnjih dvajset let pa je strateg tržnih znamk.
Njegovo strateško delo temelji na podatkih, raziskavah in poglobljenih analizah znamk, konkurentov in potrošnikov. Mojstrsko se sprehaja skozi uvide, ki jih preslikava v jasne in osredotočene zgodbe znamk. Svoja razmišljanja o znamčenju je zapisal v dveh izvirnih strokovnih knjigah. Svoje znanje je pripravljen deliti z vsemi ves čas. Predava in svoje znanje prenaša študentom, marketingašem v podjetjih in agencijah. Kot strokovni direktor zadnje izvedbe Effie Slovenija je dal naši stroki dodaten, izviren in zapomnljiv pečat.
Ob strateški vlogi v agenciji se ves čas ukvarja tudi z razvojem novih metodologij in modelov, ki temeljijo na natančni osredotočenosti znamke na njene ciljne skupine opredeljene po življenjskem slogu. Zagovarja dejstvo, da je dolgoročen cilj vsake znamke, da gradi s svojo ciljno skupino odnos, ki ga oblikujejo neotipljivi elementi znamke, njena zgodba sestavljena iz jasne osebnosti in vrednot. Močno verjame v moč identifikacije potrošnikov z znamko.
Mitja Tuškej zapisuje znamčenje z zelo veliko začetnico in z vsem svojim delovanjem pooseblja vrednote in poslanstvo, ki ga v sebi nosi tudi Slovenska oglaševalska zbornica!