Slovensko združenje medijev - SZM
Mediji se znotraj SOZ povezujejo v slovensko združenje medijev (SZM). Član tega združenja je lahko vsak medij, ki je član zbornice in je hkrati vpisan v poslovni register Republike Slovenije. Medij je v smislu Slovenskega oglaševalskega kodeksa organizacija, katere osnovna ali vzporedna dejavnost je razširjanje oglaševalskih sporočil. Člani združenja medijev ne morejo biti pravne osebe, ki jih ne potrdi Upravni odbor SOZ.
Poslanstvo SZM
Poslanstvo SZM je zastopanje in varovanje interesov medijev na področju oglaševanja. SZM aktivno oblikuje in uveljavlja skupni interes medijev. Za člane predstavlja dragocen vir znanja in informacij, kar zagotavlja s pomočjo izobraževalnih programov, izvajanja in spodbujanja kakovostnih in verodostojnih raziskav ter pravočasnega informiranja in lobiranja.
Cilji SZM:
- zaščita pravice do svobodnega oglaševanja za legalno proizvedene izdelke in opravljene storitve
- reprezentativno zastopanje interesov medijev do zakonodajalca, oglaševalcev, oglaševalskih agencij in ostalih javnosti
- stalna in učinkovita komunikacija z oglaševalci in oglaševalskimi agencijami
- vzpodbujanje zavedanja o družbeni odgovornosti oglaševanja in drugih tržnih komunikacij
- vzpostavljanje naklonjenega javnega mnenja do tržnega komuniciranja
- oblikovanje izhodišč, pristopov in pravil za sponzoriranje vsebin v medijih
- skrb za strokovno medijsko planiranje
- vpliv na oblikovanje takšnih pogojev poslovanja (preko vpliva na zakonodajo in oglaševalsko samoregulativo), ki omogočajo svobodno in stroškovno učinkovito oglaševanje
- prihranek denarja in časa za medij preko pridobivanja dodatnega znanja na izobraževalnih prireditvah in v okviru strokovnega izpopolnjevanja
- oblikovanje in uveljavljanje stališč medijev pri medijskem načrtovanju in meritvah gledanosti, branosti in poslušanosti medijev
- sprotno informiranje članov združenja o vsem dogajanju, pomembnem za medije
- sodelovanje z vladnimi in drugimi strokovnimi institucijami in drugimi organizacijami pri vseh zadevah, ki se kakorkoli nanašajo ali vplivajo na vlogo medijev pri oglaševanju
Organi združenja SZM
- Zbor članov (vsi člani združenja)
- Predsednik: Urban Korenjak
- Podpredsednica: Jana Štokovič
Zbor članov SZM lahko izvoli Upravni odbor združenja v sestavi najmanj štirih članov, po enega iz vsake kategorije medijev.