Zlati boben, Domače novice, Novice SOZ splošne, Član članu
Finalisti Zlatega bobna so znani
Pet žirij s skupno 55 žiranti je izbralo finaliste tekmovalnega programa, žirija Tekmovalnega programa za mlade bobnarje, ki so odgovorili na brief “Hej ti, postani prihodnost turizma!”, pa finaliste Tekmovanja za mlade bobnarje. Z delom Pheasant, wine labels se je med finaliste redne tekme uvrstila tudi mariborska agencija Aritmija. Med finalisti Tekmovanja za mlade bobnarje pa je tudi krativna rešitev Main character vibes avtoric Urške Čuk in Sandre Stancheske ter This is your best chance … avtoric Lare Oset in Sare Grmek, mladih bobnark, ki so del kolektiva Agencija 101. Zmagovalce bomo spoznali na slavnostni podelitvi nagrad, ki jo bo 23. septembra omogočil Mastercard.
Weekend Media Festival bo svoja vrata odprl v četrtek, 22. septembra, Zlati boben kot gostujoči festival, pa se bo v njegovem sklopu odvil 23. septembra. Festivalska rdeča nit REBUILDING CONNECTI ON, obljublja dan poln inovativnosti, kreativnosti in zabave pod toplim rovinjskim soncem.
55 žirantov, ki jih vodijo izjemni profesionalci iz celotnega sveta, so izbrali finaliste izmed prijav iz 24 različnih držav. V štiri tekmovalne sekcije: Enokanalne komunikacije, Večkanalne komunikacije, Obrtna odličnost, Kreativna poslovna odličnost in posebno sekcije imenovano Vse žirije, so prijavitelji prijavili blizu 1000 del. Festival največ prijav beleži iz Ukrajine, Poljske, Slovaške in Madžarske. Kar dve tretjini del so prijavile neodvisne agencije, v primerjavi z lanskim letom pa je bilo več del prijavljenih v sekcijo enokanalnih komunikacij. Med najmočnejšimi letos je sekcija Obrtna odličnost ter skupina Družbeno dobro.
Žirija Tekmovalnega programa za mlade bobnarje je izbrala finaliste med kreativnimi rešitvami iz 15 različnih držav. Tradicionalno Tekmovanje za mlade bobnarje, ki ga omogoča Slovenska turistična organizacija, predstavlja priložnost za kreativce, mlajše od 30 let iz celega sveta. Letos so imeli možnost pokazati svojo kreativnost na temo “Hej ti, postani prihodnost turizma!” in si tako zagotoviti mesto na odru slavnostne podelitve nagrad in osvojiti nagrado v višini 1.000 EUR.
Slavnostno podelitev nagrad na kateri bodo razglašeni zmagovalci, bo 23. septembra ob 20.30 v hrvaškem Rovinju omogočil Mastercard.
Na večernem gala dogodku bo predstavljen zmagovalec Tekmovanja za mlade bobnarje, ki ga omogoča Slovenska turistična organizacija, razglašeni bodo prejemniki velikih nagrad, agencija leta v regiji Adriatik, ki jo podpira Zavarovalnica Triglav, neodvisna agencija leta, agencija leta, letos prvič produkcijska agencija leta in digitalna agencija leta, ki ju podpira Coca-Cola, kreativni direktor leta, ki ga podpira Elan in agencijska mreža leta, Galerija slavnih pa bo medse sprejela Jorga Riommija, glavnega kreativnega direktorja pri Publicis Groupe CEE.
23. september bo dan poln svežih trendov in kreativnih vpogledov. Prisluhniti bo mogoče 11 izjemnim govorcem, vrhunec dneva bo razglasitev zmagovalcev tekmovalnega programa, dan pa se bo zaključil z zabavo s Konstrakto, srbsko pevko, ki je na Pesmi Evrovizije 2022 predstavljala Srbijo.
Povezava do izbranih finalistov
Več o festivalu: https://goldendrum.com