Mednarodno sodelovanje
SOZ sodeluje s sorodnimi organizacijami v Evropi in svetu. S tem spremlja novosti in trende na področju oglaševanja in komuniciranja in jih prenaša svojim članom. Z mednarodnim delovanjem SOZ tudi zastopa interese slovenske oglaševalske industrije. Ob sprejemanju evropskih aktov skupaj s sorodnimi evropskimi združenji sooblikuje stališča oglaševalske industrije in s tem vpliva na zakonodajo s tega področja.
EASA
EASA je najpomembnejša evropska organizacija v oglaševanju, ki promovira visoke etične standarde tržnega komuniciranja s sredstvi učinkovite samoregulative.
EACA
EACA je mednarodna organizacija in združenje oglaševalskih, medijskih in marketinških agencij, ki zagovarja pošteno in učinkovito oglaševanje.
WFA
Svetovno združenje oglaševalcev združuje oglaševalce na globalnem nivoju in zagovarja pomen tržnega komuniciranja v svetovnem gospodarstvu.
SOZ je članica European Advertising Standards Alliance (EASA) in International Advertising Association (IAA). Tesno sodeluje tudi s številnimi drugimi mednarodnimi organizacijami s področja oglaševanja in komuniciranja ter s sestrskimi organizacijami na nacionalni ravni.
S sestrskimi organizacijami na mednarodni ravni sodelujejo tudi posamezna združenja in sekcije zbornice. Slovensko združenje oglaševalskih agencij je član European Association of Communication Agencies (EACA), Slovensko združenje oglaševalcev član World Federation of Advertisers (WFA).
Druge koristne povezave:
ACT – Association of Commercial Television in Europe
AER – Association Europeenne des Radios
AIG – Advertising Information Group
EMRO - European media research organisation
ENPA – European Newspaper Publisher’s Association
EPC – European Publishers Council
European Magazine Media Association – European Group of Television Advertising
FEDMA – Federation of European Direct Marketing
ICC – International Chamber of Commerce