Domače novice
Žar legende
Lidl Slovenija predstavlja dinamičen duo Darko Klemna, nosilca lovorike Master Chef 2016, ki z lahkoto naseklja tudi najbolj zahtevne kulinarične izzive in očara s svojim nalezljivim nasmehom, in Miho Brajnika, enega izmed najbolj nabrušenih jezikov v Sloveniji, ki se lahko pohvali z različnimi igralskimi podvigi, svoj status komika pa vsakič znova dokaže s sočnimi šalami, ki jih vedno postreže še pikantno vroče.
Kuharski mojster in ostrojezični šaljivec bosta pripravila zares nepozabno piknik izkušnjo in se potegovala za prestižni naslov žar legende, ki pa v resnici pripada nam vsem. Darko nam bo postregel z uporabnimi nasveti za pripravo izvrstnih Lidlovih izdelkov, Miha bo s kakšno pekočo šalo na žaru obrnil kar Darka. O domači, sveži in kakovostni Lidlovi ponudbi izdelkov za piknik bosta poročala v TV oddajah na POP TV, kjer bosta v iskrivem grilovskem dvoboju predstavila nov recept ter v Visoki in Mali šoli na družbenih omrežjih, kjer nam bosta predstavila posebne trike – od »za prste obliznit« dobre marinade do pravilnega valjenja čevapčičev.
Lidl Slovenija s kampanjo Žar legende nadaljuje svojo zgodbo, s katero neposredno nagovarja kupce ter jih spodbuja, da si ustvarijo izvrstne kulinarične trenutke kar doma. Vseskozi jim želi ponuditi preprosto več: več časa z enostavnim nakupom, več kakovosti in svežine z nizkimi cenami, sedaj pa še več smeha in predvsem preprosto več žara za vse.
LIDL Slovenija je partner SOZ Akademije, sezona 2019.