Domače novice, Novice SOZ splošne
Z redom za zasluge odlikovani snovalci in ustvarjalci oglaševalske akcije »Slovenija, moja dežela«
V Veliki dvorani Predsedniške plače je na dan državnosti potekala slovesna vročitev odlikovanja, reda za zasluge, s katerim je predsednik RS, Borut Pahor, odlikoval snovalce in ustvarjalce znamenite oglaševalske akcije "Slovenija, moja dežela", akcije, ki jo danes razumemo kot enega od ključnih državotvornih elementov burnega obdobja tik pred osamosvojitvijo.
Predsednik Borut Pahor je na pobudo SOZ in posameznikov Mitje Petroviča in Aljoše Bagola, da se odlikujejo snovalci in ustvarjalci oglaševalske akcije odlikoval sodelujoče na projektu: Jernej Repovš - kreativni direktor, Jani Bavčer – oblikovalec in art direktor, Zdravko Duša - tekstopisec, Peter Bergant - tekstopisec, dr. Miro Kline - raziskovalec, Jani Golob - avtor glasbe, Joco Žninaršič - avtor fotografij, Jaka Judnič - režiser, Karpo Godina – snemalec in direktor fotografije, Dušan Velkaverh – avtor besedila pesmi "Slovenija, moja dežela". Oglaševalska akcija je nastajala v letih 1984 in 1985 v okviru marketinške agencije Studio Marketing. Na podelitvi, ki je bila tudi osrednji del slovesnosti ob praznovanju dneva državnosti, so snovalci in ustvarjalci prejeli red za zasluge za "izjemen prispevek k razvoju slovenske tržno-komunikacijske stroke in vzpostavljanje sodobne nacionalne identitete," kot so zapisali v obrazložitvi.
"Za desetletje pred osamosvojitvijo Republike Slovenije so značilni vrenje civilne družbe, samoiniciativnost in kreativnost posameznikov, skupin, institucij. Žlahtni duh svobode je ušel iz steklenice in širil neopredeljeno upanje, optimizem. In vendar, vsi ti posamezni vrelci ne bi tako lahkotno peljali do cilja, če ne bi bilo dveh marketinških akcij, ki sta vzniknili vsaka zase z različnimi cilji. Akcija "Podarim-Dobim", ki jo je zasnoval Ante Mahkota s sodelavci in Slovenija, moja dežela, ki je bila zasnovana in vodena v Studiu Marketing. Ko se oglašajo posamezniki in skupine kot zaslužni za osamosvojitev Slovenije: mi smo, mi smo, mi smo, se to sešteje v vsi smo. 95% prebivalcev Slovenije, ki so se udeležili plebiscita, so samostojni Sloveniji dali svoj glas," je v svojem nagovoru poudaril Jernej Repovš, kreativni direktor Studia Marketing na projektu oglaševalske akcije Slovenija, moja dežela.