Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceVarnejša prihodnost

Domače novice, Član članu

Varnejša prihodnost

6. Apr 2020

Poslanstvo Zavarovalnice Triglav je ustvarjanje varnejše prihodnosti, zato smo v razmerah epidemije prednostno sprejeli ukrepe za varovanje zdravja strank, sodelavcev, partnerjev in drugih deležnikov. V trenutnih zahtevnih razmerah epidemije naše poslovanje poteka neprekinjeno, izvajanje storitev pa prilagojeno posameznemu trgu. Prizadevamo si, da strankam tudi v teh izrednih okoliščinah zagotavljamo čim bolj učinkovito podporo. Strankam smo tako na voljo na daljavo (naši sodelavci so dosegljivi prek elektronskih in telekomunikacijskih poti za sklepanje in urejanje zavarovanj, reševanje škodnih primerov, asistenco ipd.). V sodelovanju s Poslovnimi mediji smo pripravili ustrezne kreativne rešitve za obveščanje ciljnih segmentov. Temu smo prilagodili tudi celoten komunikacijski splet organizacije, pri čemer javnost seznanjamo predvsem o vse kanalnem pristopu do strank ter digitalnih rešitvah za oddaljeno in brezpapirno poslovanje. Ob tem nismo pozabili niti na najmlajše. Pripravili smo digitalno knjižico, ki jo lahko starši uporabijo za kakovosten način preživljanja njihovega časa, v pripravi pa so tudi zgodbe Kuža Pazija o preventivnih nasvetih za otroke. Ker se zavedamo, da smo skupaj močnejši in posledično tudi uspešnejši pri premagovanju kriznih razmer, smo v Triglavu skupaj še s tremi zavarovalnicami (Zavarovalno skupino Sava, Generalijem in Vzajemno) Upravi RS za zaščito in reševanje, koordinatorju izvajanja državnega načrta za zajezitev epidemije, predali sredstva za nakup zaščitne in zdravstvene opreme. S tem smo še dodatno poizkušali pristopiti na pomoč okolju, v katerem delujemo.

Ob tem se zavedamo vloge medijev, ki so v teh ključnih trenutkih zelo pomembni za ozaveščanje ciljnih javnosti in da se ob tem soočajo z zelo močno medijsko transformacijo. 

 
Zavarovalnica Triglav

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!