Domače novice, Član članu
V tednih krize zares rešujemo čas po njej
Priporočila skupine Publicis Groupe so jasna. Treba je ohraniti komunikacijo, vendar prilagoditi sporočila. Podatki iz zadnje finančne krize namreč kažejo, da so si močne znamke, torej tiste, ki so bile sposobne ohraniti visoko mentalno prisotnost opomogle devetkrat hitreje.
Princip je zelo podoben prispodobi s človeškimi odnosi; Bolj trdne odnose stkemo z ljudmi, ki nam v težkih trenutkih stojijo ob strani in so nam v pomoč in podporo, kot s tistimi, ki v teh trenutkih z nami prekinejo vse stike.
V vsaki krizi se spremenijo tudi prioritete in vedenje ljudi. Pogosto se ne vrnejo nazaj. Znamka, ki se sedaj prilagaja kriznemu življenju ljudi bo lažje in hitreje del njihovega novega načina življenja. Tiste, ki bodo ostale v času pred krizo in pričakovale, da bo vse ostalo nespremenjeno, bodo lahko imele velike težave prilagajanja in zamude pri tem.
Je pa seveda pomembno, da komunikacijo ustrezno prilagodimo. Tukaj pa ni enotnega priporočila, saj znamke delujejo v zelo različnih kategorijah in imajo različne vloge. Treba je najti najbolj ustrezno sporočilo glede na pretekle aktivnosti in dediščino, upoštevajoč identiteto in področje kompetenc. Daleč najslabše in celo nevarno kar se nam lahko zgodi je, da izpademo oportunistični, ker začnemo komunicirati nekaj kar ljudje od nas ne pričakujejo ali ne želijo. Četudi z dobrimi nameni. Recimo, opravičevanje, da nekaj ne dela, kot bi moralo je bistveno slabše kot pa jasno povedano kdaj bo in kako bo delalo oziroma kaj bo omogočalo.
Bolj enotno je priporočilo okoli tona komunikacije, ta naj v času epidemije vliva pozitivizem, toplino, mirnost, solidarnost, razumevanje in pomirjanje. Ko bo moč pandemije usahnila bo čas za lahkotnejši ton komunikacije in vsebino, ki sproža predvsem veselje in zabavo ter krepi ponovno prebujanje življenja.
Maja Michieli, direktorica strateškega oddelka, Publicis Groupe Slovenia