Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceV tednih krize zares rešujemo čas po njej

Domače novice, Član članu

V tednih krize zares rešujemo čas po njej

7. Apr 2020

Priporočila skupine Publicis Groupe so jasna. Treba je ohraniti komunikacijo, vendar prilagoditi sporočila. Podatki iz zadnje finančne krize namreč kažejo, da so si močne znamke, torej tiste, ki so bile sposobne ohraniti visoko mentalno prisotnost opomogle devetkrat hitreje.

Princip je zelo podoben prispodobi s človeškimi odnosi; Bolj trdne odnose stkemo z ljudmi, ki nam v težkih trenutkih stojijo ob strani in so nam v pomoč in podporo, kot s tistimi, ki v teh trenutkih z nami prekinejo vse stike.

V vsaki krizi se spremenijo tudi prioritete in vedenje ljudi. Pogosto se ne vrnejo nazaj. Znamka, ki se sedaj prilagaja kriznemu življenju ljudi bo lažje in hitreje del njihovega novega načina življenja. Tiste, ki bodo ostale v času pred krizo in pričakovale, da bo vse ostalo nespremenjeno, bodo lahko imele velike težave prilagajanja in zamude pri tem.

Je pa seveda pomembno, da komunikacijo ustrezno prilagodimo. Tukaj pa ni enotnega priporočila, saj znamke delujejo v zelo različnih kategorijah in imajo različne vloge. Treba je najti najbolj ustrezno sporočilo glede na pretekle aktivnosti in dediščino, upoštevajoč identiteto in področje kompetenc. Daleč najslabše in celo nevarno kar se nam lahko zgodi je, da izpademo oportunistični, ker začnemo komunicirati nekaj kar ljudje od nas ne pričakujejo ali ne želijo. Četudi z dobrimi nameni. Recimo, opravičevanje, da nekaj ne dela, kot bi moralo je bistveno slabše kot pa jasno povedano kdaj bo in kako bo delalo oziroma kaj bo omogočalo.

Bolj enotno je priporočilo okoli tona komunikacije, ta naj v času epidemije vliva pozitivizem, toplino, mirnost, solidarnost, razumevanje in pomirjanje. Ko bo moč pandemije usahnila bo čas za lahkotnejši ton komunikacije in vsebino, ki sproža predvsem veselje in zabavo ter krepi ponovno prebujanje življenja.

Maja Michieli, direktorica strateškega oddelka, Publicis Groupe Slovenia

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!