Domače novice
V Lidlu Slovenija vedo, kaj paše
Naše nam paše, odločno pravijo v Lidlu Slovenija in na prodajne police pošiljajo svojo novo lastno znamko, ki združuje izbrane slovenske prehranske izdelke. Take, ki nas popeljejo nazaj domov, v nas budijo nostalgijo ter ohranjajo slovensko tradicijo. Posledično je tudi oglaševalska kampanja, ki jo lahko trenutno spremljamo v medijih, izdelke na police odločno postavila ob spremljavi tradicionalne Avsenikove inštrumentalne skladbe Srečanje.
V Lidlu Slovenija že vrsto let z mnogimi projekti spodbujajo slovensko malo gospodarstvo, soustvarjajo lokalne kulinarične zgodbe in skrbijo, da naša kulinarična tradicija živi ter se razvija še naprej. Tudi zato v svojo ponudbo dodajajo novo trgovsko blagovno znamko, izključno slovenskih proizvodov, ki s skrbnim izborom izdelkov lokalne proizvodnje gradi most med slovensko tradicijo in sodobnimi kulinaričnimi smernicami. Poimenovali so jo Naše nam paše!
Znamka Naše nam paše združuje približno 50 prehranskih izdelkov, med katerimi so še posebej ponosni na izvrsten izbor svežega mesa 100% slovenskega porekla, odlično pripravljene domače mesne specialitete, pekovske izdelke, testenine in sladice. Nabor izdelkov je ravno pravšen za ustvarjanje tradicionalnega slovenskega kosila pa za odlične dobrote z žara, nepozabne rojstne dneve in ostale priložnosti, ki nam bodo za vedno ostale v spominu.
Izdelke je na prodajne police Lidla Slovenija pospremila skladba Nesi me, nesi (Srečanje) legendarnega Slavka Avsenika, ki jo je ravno v tem času oživela njegova vnukinja Monika Avsenik. Več kot 30 let stara instrumentalna glasba je tako dobila prvo ubeseditev, s svojo sodobnejšo različico, v kateri Monikin vokal predstavlja enega od zvokov, pa je podkrepila tudi lansirni TV spot kampanje.
V Lidlu Slovenija pravijo, da se bo nabor izdelkov znamke naše nam paše v prihodnje še širil in kupcem vedno znova ponudil tisto – kar najbolj paše.