Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceV Lidlu Slovenija vedo, kaj paše

Domače novice

V Lidlu Slovenija vedo, kaj paše

14. Nov 2018

Naše nam paše, odločno pravijo v Lidlu Slovenija in na prodajne police pošiljajo svojo novo lastno znamko, ki združuje izbrane slovenske prehranske izdelke. Take, ki nas popeljejo nazaj domov, v nas budijo nostalgijo ter ohranjajo slovensko tradicijo. Posledično je tudi oglaševalska kampanja, ki jo lahko trenutno spremljamo v medijih, izdelke na police odločno postavila ob spremljavi tradicionalne Avsenikove inštrumentalne skladbe Srečanje. 

V Lidlu Slovenija že vrsto let z mnogimi projekti spodbujajo slovensko malo gospodarstvo, soustvarjajo lokalne kulinarične zgodbe in skrbijo, da naša kulinarična tradicija živi ter se razvija še naprej. Tudi zato v svojo ponudbo dodajajo novo trgovsko blagovno znamko, izključno slovenskih proizvodov, ki s skrbnim izborom izdelkov lokalne proizvodnje gradi most med slovensko tradicijo in sodobnimi kulinaričnimi smernicami. Poimenovali so jo Naše nam paše!

Znamka Naše nam paše združuje približno 50 prehranskih izdelkov, med katerimi so še posebej ponosni na izvrsten izbor svežega mesa 100% slovenskega porekla, odlično pripravljene domače mesne specialitete, pekovske izdelke, testenine in sladice. Nabor izdelkov je ravno pravšen za ustvarjanje tradicionalnega slovenskega kosila pa za odlične dobrote z žara, nepozabne rojstne dneve in ostale priložnosti, ki nam bodo za vedno ostale v spominu. 

Izdelke je na prodajne police Lidla Slovenija pospremila skladba Nesi me, nesi (Srečanje) legendarnega Slavka Avsenika, ki jo je ravno v tem času oživela njegova vnukinja Monika Avsenik. Več kot 30 let stara instrumentalna glasba je tako dobila prvo ubeseditev, s svojo sodobnejšo različico, v kateri Monikin vokal predstavlja enega od zvokov, pa je podkrepila tudi lansirni TV spot kampanje.

V Lidlu Slovenija pravijo, da se bo nabor izdelkov znamke naše nam paše v prihodnje še širil in kupcem vedno znova ponudil tisto – kar najbolj paše.

 

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!