Domače novice
Špela Levičnik Oblak nova predsednica UO SOZ
Špela Levičnik Oblak, novoizvoljena predsednica UO SOZ, je ob nastopu svoje nove funkcije povedala: »Hvala za zaupanje. Moj cilj je samo eden. Z novo ekipo želim temeljito prenoviti Slovensko oglaševalsko zbornico in poenostaviti ter posodobiti njeno delovanje. To povsem jasno izhaja tudi iz priporočil starega Upravnega odbora, ki je opravil veliko dela. Želim si, da bodo vsi, ki z dvomom gledajo na to organizacijo, po teh spremembah z veseljem pristopili k članstvu in sodelovali pri aktivnostih. Torej, spremembe bodo vključevale ne samo organizacijsko strukturo, temveč tudi vsebinsko nadgradnjo. SOZ ne bo mesto "visoke politike", ampak mesto strokovnih pogovorov in vzpostavljanja standardov naše industrije.«
Štiriletni mandata novega UO SOZ se je pričel s 1. januarjem 2014, vodenje UO SOZ pa v prvem dveletnem obdobju skladno z akti SOZ in po načelu kroženja pripada Slovenskemu združenju oglaševalskih agencij.
Slovenska oglaševalska zbornica je tripartitna organizacija, člani SOZ se pod njenim okriljem združujejo v treh samostojnih strokovnih združenjih: Slovensko združenje medijev (SZM), Slovensko združenje oglaševalcev (SZO) in Slovensko združenje oglaševalskih agencij (SZOA). Pridruženi člani se združujejo na ravni projektov. UO SOZ je organ upravljanja zbornice, ki usmerja delovanje in razvoj zbornice in katerega sestava odraža strukturo članstva. Skrbi za razpravo in usklajenost programov v vseh združenjih ter zbornici. UO SOZ deluje v sestavi Špela Levičnik Oblak, predsednica, Mojca Avšič, Tomaž Drozg, Ana Ivandič, Tamara Glavina Knafelc, Enzo Smrekar, Franci Valjavec, Roman Zatler in Andraž Zorko.
O Slovenski oglaševalski zbornici Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) se zavzema za visoke strokovne standarde in uveljavlja etiko v oglaševanju. V ta namen sprejema Slovenski oglaševalski kodeks in uveljavlja njegova določila. SOZ si kot osrednja stanovska organizacija prizadeva za zagotavljanje kohezivnosti med posameznimi združenji, za ustrezen pretok informacij, znanja in izkušenj med njimi ter za strokovno in učinkovito izvedbo projektov, ki potekajo pod njenim okriljem. Med ključne naloge in cilje SOZ sodi tudi spodbujanje razvoja oglaševalske oz. širše tržno-komunikacijske stroke ter korektno in učinkovito predstavljanje in zastopanje članov, njihovih interesov in interesov stroke tako v Sloveniji kot v mednarodnih okvirih. SOZ strokovno in materialno spodbuja analize in raziskave s področja oglaševanja in komuniciranja, kot tripartitna organizacija pa predstavlja tudi primeren pravno-formalni okvir za njihovo izvajanje.
Slovenska oglaševalska zbornica organizira Slovenski oglaševalski festival, mednarodni oglaševalski festival Zlati boben ter razpisuje in podeljuje nagrado za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie. V okviru SOZ-a pa potekajo tudi projekti Nacionalna raziskava branosti (NRB), Revidiranje prodanih naklad tiskanih medijev (RPN), Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) ter projekt Dobra praksa, sklop dokumentov, ki predstavljajo priporočila najboljše prakse s ciljem vzpostaviti visoke profesionalne standarde.