Domače novice
SOF-ova predigra: uspešen uvod v letošnji festival
Debato, ki jo je vodil Leon Magdalenc (Nastop Plus) so soustvarjali Roni Kordiš (had.si), bloger, Andrej Karoli, radijski voditelj, glasbeni urednik (Val 202), Tina Tomažič, direktorica marketinga in razvoja (Fructal), in Boštjan Napotnik, kreativni direktor (Futura DDB).
Sogovorci so se strinjali, da je dialog v trženju nujen. Direktorica marketinga in razvoja v Fructalu Tina Tomažič je poudarila, da tempo Fructala diktirajo potrošniki. "Treba jih je poslušati, vprašati in postaviti dialog z njimi. Na to zelo pozitivno gledam," je poudarila.
Sicer se je velik del pogovora osredotočil na spremembe, ki jih je razvoj tehnologije vnesel v komunikacijo med blagovno znamko oz. njenim upravljavcem in potrošnikom. Ena od njih je zagotovo ta, da se je monolog spremenil v dialog. "Potrošnik ima sedaj stik z znamko. Ne le, da mi poslušamo, ampak tudi znamka posluša nas," je poudaril eden vidnejših slovenskih blogerjev Roni Kordiš.
Kreativni direktor Future DDB Boštjan Napotnik je opozoril na to, da danes v odnosu med znamkami in potrošniki velja povsem druga dinamika, saj mora znamka spregovoriti veliko pogosteje kot v preteklosti. V zvezi z družabnimi omrežji pa je poudaril še, da bodo morala podjetja dobro premisliti, kje bodo prisotna in za kaj bodo namenila svoje resurse. "Načrtovati bo treba zelo precizno," je poudaril.
Radijski voditelj in glasbeni urednik na Valu 202 Andrej Karoli je izpostavil razliko med tem, ali potrošnik zgolj sliši, ali pa posluša. Slednje je veliko bolj redko, je menil in dodal, da poslušanje na nek način že pomeni pozitiven odziv potrošnika na vsebino.
Vprašanje, ali potrošnik posluša, ko spregovori blagovna znamka, se v realnosti odraža v tržnih deležih, prodanih litrih in kilogramih, pa je dejala Tomažičeva. "Ta dialog se odraža na poslovnih rezultatih," je izpostavila in dodala, da si vsako podjetje želi, da bi potrošniki bolj prisluhnili njegovim blagovnim znamkam.
Uvod v 21. SOF, ki bo med 28. in 30. marcem 2012 potekal v Portorožu, je torej uspel. Vidimo se torej na Obali!