Domače novice
Slovenski oglaševalski festival – SOF 2005
"ODGOVOREN" PROGRAM, POŠTENA "TEKMA", "ZAGNAN" OO IN "MOČNA" ŽIRIJA
14. slovenski oglaševalski festival (SOF) bo potekal od 9. do 11. marca 2005 v Portorožu. Poleg dobrega programa in številnih novosti Marjana Lavrič Šulman, predsednica festivala, napoveduje tudi presenečenja. K njihovem udejanjanju bo poleg OO Sofa pomembno prispevala tudi žirija, ki bo pod taktirko Ladeje Godina Košir ocenjevala oglaševalsko letino.
Priprave za "odgovoren program" v polnem teku
Organizacijski odbor (OO), ki ga sestavljajo Marjana Lavrič Šulman (Futura DDB), Lučka Peljhan (I&S Aladin), Roman Berčon (Votan Leo Burnett), Tina Cirman (Publicis Studio Pet), Marko Vrtovec (Delo), Urša Henigman (GV revije), Irena Kranjec (Unilever), Barbara Zmrzlikar (Merkur) in Irina Kysselef (SOZ) se trudi, da bi tudi naslednji Sof izpolnil pričakovanja. Največ pozornost posvečajo strokovnemu programu festivala, z željo, da bo kar najbolj zanimiv za predstavnike vseh treh stranic oglaševalskega trikotnika – oglaševalce, oglaševalske agencije in medije. Eno od pomembnih vodil za oblikovanje programa in nabor tem je odgovornost oglaševanja, ta pa bo osvetljena iz čimveč zornih kotov in na primerih iz prakse.
"Poudarek lanskoletnega Sofa je bil na poslovnem vidiku oglaševanja, letos pa želimo narediti še korak naprej. Sama menim, da moramo profesionalni komunikatorji, ki soustvarjamo vsebine v medijih in tudi mimo doslej znanih, klasičnih medijev – ne glede na to, ali delamo v agencijah ali v podjetjih – svoje delo opravljati odgovorno. Prav ta odgovornost do vseh vpletenih, ne le do kapitala, kot se oglaševanju pogosto očita, je zagotovo vredna pozornosti, razprave in razmisleka. 'Oglaševanje in odgovornost' lahko kaj hitro postane tudi vprašanje. Nam samim. In prav ta odgovor bomo letos družno iskali," je povedala predsednica Sofa, Marjana Lavrič Šulman.
"Močna" žirija
Nosilna tema festivala bo zagotovo dobra iztočnica tudi za kritičen pregled slovenske oglaševalske produkcije. UO SZOA je potrdil predsednico žirije Ladejo Godina Košir, izvršno direktorico agencije Imelda Ogilvy, ki je tudi že sama sedela na vročem stolu žirije enega prejšnjih Sofov. Po poslovniku žirije je predsednica z istega seznama že izbrala preostalih osem članov žirije in izkazalo se je, da je žirija 14. sofa zagotovo ťmočnaŤ. Žirijo namreč poleg predsednice sestavljajo: Igor Arih (agencija Arih), Aljoša Bagola (agencija Pristop Communications), Zdravko Duša (predlagatelj Agencija 41), Gal Erbežnik (agencija Mayer McCann), Zoran Gabrijan (agencija Futura DDB), Tomo Glažar (agencija Sonce.net), Dušan Grobovšek (predlagatelj agencija Publicis Studio Pet) in Slavimir Stojanović (agencija Futro, predlagatelj: agencija Lowe Avanta).
O imenovanju in odgovornosti dela žirije je Ladeja Godina Košir povedala: "Zaupanje je vedno zavezujoče. V tej luči razumem tudi svojo vlogo predsednice tokratnega 14. sofa. Kot zavezo k resnemu delu – v sproščenem duhu, strokovni presoji – z individualnim pristopom, k iskanju drugačnega – znotraj komunikativnega. Veselim se naloge, ki je zaradi svoje zahtevnosti toliko bolj zanimiva." Na komentar o močni žiriji, pa je dodala: "V čem je moč? V spolu, glavi, besedah, dejanjih, svobodi? Verjamem v ljudi dejanj (ženske in moške), jasnih stališč, odprtih misli in svobodnega duha. So močni posamezniki lahko v timu še močnejši? Uglasitev ego-tripov vseh nas na skupno frekvenco bo svojevrsten eksperiment. Če se bo v letošnji žiriji bliskalo od pozitivnega, bomo uživali. In ker po svoji naravi raje stopim v reko kot neodločno stojim ob njej, izkoriščam ponujeno priložnost in se prepuščam toku. Spet z zaupanjem, da nas bo nesel v pravo smer ..."
Razpis 14. SOF bo izšel 20. januarja 2005, sočasno z izidom razpisa bo pričela delovati prenovljena spletna stran WWW.SOF.SI.
Oglaševalec leta za leto 2004
Slovenska oglaševalska zbornica na zaključni prireditvi SOF vsako leto podeli tudi nagrado Oglaševalec leta. Upravni odbor Slovenskega združenja oglaševalcev (UO SZO) je že oblikoval predlog načina izbora za leto 2004. Takoj po novem letu stekel izbor Oglaševalca leta, ki bo kot običajno potekal v treh krogih – v prvih dveh sodelujejo vsi člani SOZ, pri čemer ima vsak član po en glas, v tretjem krogu pa o zmagovalcu med kandidati, ki so se prebili v ožji izbor, odloča posebna komisija.
Prvi krog izbora je stekel 6.1.2004, drugi krog izbora pa bo zaključen do 28. 1. 2005. Takrat bo znanih 5 nominirancev, ki se bodo potegovali za naziv Oglaševalec leta 2004.