Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceSlovenski oglaševalski festival in Effie Slovenija z novim vodstvom

Domače novice

Slovenski oglaševalski festival in Effie Slovenija z novim vodstvom

25. Okt 2013
Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (UO SOZ) je imenoval Marjo Feldin, direktorico marketinga, Žito, d.d., za predsednico 24. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki bo potekal leta 2015. Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (UO SOZ) je imenoval Špelo Žorž, izvršno direktorico agencije Grey Ljubljana d.o.o., za predsednico Effie Slovenija 2014 ter Tino Tomažič, direktorico sektorja razvoj in upravljanje trgovske znamke pri podjetju Mercator, d.d., za strokovno direktorico Effie Slovenija 2014.

Marja Feldin imenovana za predsednico 24. SOF-a, znani člani Organizacijskega odbora 23. SOF-a

Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (UO SOZ) je imenoval Marjo Feldin, direktorico marketinga, Žito, d.d., za predsednico 24. Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF), ki bo potekal leta 2015.

Znani pa so tudi člani Organizacijskega odbora 23. SOF, ki bo prihodnje leto marca, v sestavi: Barbara Modic, predsednica SOF 2014, člani programskega sveta Darja Zajc, predsednica SOF 2013, Marja Feldin, predsednica SOF 2015, in Tanja Mezga, predsednica Sveta tekmovalnega programa (STP) SOF 2013/2015, ter Lučka Peljhan, izvršna direktorica tekmovalnega programa SOF 2014, Dali Bungič, Andreja Zadnik Andoljšek, Robert Hernec, Ana Predovič, Petra Muth Zupanc in Katarina Prešeren.

Marja Feldin, predsednica 24. Slovenskega oglaševalskega festivala, je ob svojem imenovanju povedala: »Zdi se mi, da sem še včeraj občudovala in s strahospoštovanjem vsrkavala SOF s študentsko kotizacijo in s kombinatoriko s sošolci za čim cenejše prenočišče. Študentske kotizacije nimam več, občudovanje pa ostaja, saj SOF iz leta v leto postaja boljši. Ve, kaj hoče in nima izgovorov. Zato bom z velikim spoštovanjem do dolgoletne tradicije prevzela vodenje 24. SOF-a. In upam, da bo tudi ta boljši. Brez izgovorov.»

Organizacijski odbor SOF je organ festivala, ki med drugim oblikuje strategijo dolgoročnega razvoja SOF skladno s trendi na področju dejavnosti oglaševanja in komuniciranja, oblikuje strokovni program vsakoletnega festivala ter skrbi za realizacijo organizacije festivala. Priprave na 23. SOF, ki bo potekal konec marca 2014, vodi Barbara Modic, predsednica SOF 2014 in direktorica Pristop Media.


Špela Žorž imenovana za predsednico EffieŸ Slovenija 2014, Tina Tomažič pa za strokovno direktorico Effie Slovenija 2014

Ljubljana, 25. oktober 2013 - Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (UO SOZ) je imenoval Špelo Žorž, izvršno direktorico agencije Grey Ljubljana d.o.o., za predsednico Effie Slovenija 2014 ter Tino Tomažič, direktorico sektorja razvoj in upravljanje trgovske znamke pri podjetju Mercator, d.d., za strokovno direktorico Effie Slovenija 2014. V skladu s Poslovnikom o organizaciji in izvedbi Effie, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, bosta predlagali člane Strokovno-organizacijskega odbora (SOO), ki jih mora nato potrditi še UO SOZ, z delom pa bodo v SOO pričeli v novembru.

Špela Žorž in Tina Tomažič sta vizijo Effie Slovenija 2014 zastavili z naslednjimi besedami: »Pred nami je nova izvedba nagrad Effie, tokrat že sedma po vrsti. Vsekakor bo naša poglavitna naloga v mandatu utrjevanje dobrega dela naših predhodnikov, saj je bilo storjenega že veliko. Hkrati s tem pa še vedno ostaja nekaj prostora za izboljšanje in rast v prihodnje. Naš cilj bo tako nadaljnje spodbujanje uspešnega in učinkovitega načina tržnega komuniciranja z namenom dokazovanja vrednosti komuniciranja v širši gospodarstveni strukturi. Pri tem želimo prestopiti okvire marketinške stroke ter utrditi pomen Effie filozofije v splošni poslovni strategiji in politiki vsakega podjetja. V današnjem izobilju, možnostih uporabe novih komunikacijskih prijemov in inovativni uporabi medijskih kanalov se blagovne znamke včasih ne znajdejo najbolje. Trdno verjamemo, da lahko podjetja z doslednim vpeljevanjem Effie filozofije v poslovanje poslujejo uspešneje, z upoštevanjem Effie principov sprejmejo prave in tehtne odločitve, in to dejstvo želimo postaviti v ospredje nagrade Effie 2014.«

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!