Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceRevidirane prodane naklade tiskanih medijev - Prva objava podatkov

Domače novice

Revidirane prodane naklade tiskanih medijev - Prva objava podatkov

21. Okt 2004

Založniki tiskanih medijev, združeni v sekciji RPN, ki deluje pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice – SOZ, so danes prvič predstavili podatke projekta RPN – Revidiranih prodanih naklad tiskanih medijev. Prva objava podatkov RPN je pomemben korak k večji transparentnosti slovenskega medijskega in oglaševalskega trga.

Založniki tiskanih medijev, ki so pristopili k projektu RPN, so posredovali podatke za posamezne edicije, nabor edicij pa je bil prepuščen založnikom, ki so v prvo objavo vključili naslednje edicije:

  • Burda d.o.o.: Avto magazin, Connect, Cosmopolitan, Lisa čarovnija okusa, Lisa, Lisa moje stanovanje, Men's health, Moj lepi vrt, Nova, Playboy
  • Časnik Finance d.o.o.: Finance
  • ČZP Večer d.d.: Naš dom, Večer
  • Delo d.d.: Delo, Nedelo, Slovenske novice, Delničar, Delo in dom, Ona, Polet, Več, Vikend
  • Delo Revije d.d.: Ambient, Anja, Barbara Cartland, Eva, Kih, Lady, Lady križanka, Naša žena, Rože in vrt, Smrklja
  • Dnevnik d.d.: Dnevnik, Nedeljski dnevnik
  • Dolenjski list Novo Mesto d.o.o.: Dolenjski list
  • Družina d.o.o.: Tednik Družina
  • GV Revije d.o.o.: Gospodarski vestnik
  • Mladina d.d.: Mladina, Monitor
  • Prešernova družba d.d.: Otrok in družina, Trobentica
  • Salomon d.o.o.: Čvek, Ekipa, Ekipa posebna izdaja, Frka, Genialec, Mag, Salomonov oglasnik, Slikovne križanke, Top šport, Ugankar, Ugankarski izziv
  • Tedenski Žurnal d.o.o.: Žurnal
  • Umco d.o.o.: Premiera

Podatki zajemajo naslednji obdobji:

- za medije s periodiko izhajanja manjšo od enega tedna in brezplačne medije
so objavljeni podatki o povprečnih nakladah po posameznih kategorijah za drugo trimesečje tega leta (izidi od 1.4.2004 do vključno 30.6.2004).
- za medije s periodiko izhajanja daljšo od enega tedna so objavljeni podatki o povprečnih nakladah po posameznih kategorijah za prvo polletje tega leta (zadnji dan prodaje posamezne edicije med 1.1.2004 in 30.6.2004).

Podatki so objavljeni na naši spletni strani po posameznih založnikih tiskanih medijev, pristopnikih k projektu RPN. Podatki so objavljeni na predpisanem obrazcu za vsako edicijo posebej.


Revidiranje podatkov

Renoma družba za revizijo in svetovanje d.o.o. iz Ljubljane, ki je bila izbrana na razpisu za izbor izvajalca revizij v okviru projekta RPN, bo na podlagi posredovanih podatkov takoj pričela z izvedbo revizij pri posameznih pristopnikih. Vsak založnik – pristopnik bo v letu 2004 revidiran vsaj enkrat.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!