Domače novice
Prva Razsodba Oglaševalskega razsodišča v 2018
Po januarskem zatišju so se na Oglaševalsko razsodišče pričeli ponovno obračati tako potrošniki kot podjetja. Na februarski seji je Razsodišče presojalo o pritožbi konkurenta, ki se je nanšala na oglaševanje družbe HOFER trgovina. Presodilo je, da oglas ““Znova na najvišjih mestih, znova zmagovalci!” , s katerim so oglaševali štiri vrste mleka iz svoje ponudbe in se pri tem sklicevali na rezultate testiranja ZPS, ni v skladu z določili SOK. Oglaševalsko razsodišče je ugotovilo, da je oglaševanje celostno zasnovano na način, ki bi lahko zavedel potrošnika.
Razsodišče je na prošnjo TIRS podalo tudi eno mnenje o že objavljenem oglaševanju.
Na seji v začetku marca bo Oglaševalsko razsodišče odločalo o vsaj dveh pritožbah. Pritožnika v obeh primerih ocenjujeta, da gre za domnevno zavajajoče oglaševanje – v enem primeru zavajajoče primerjalno oglaševanje z navedbo cen in v drugem primeru zavajajoče oglaševanje prehranskega dopolnila z uporabo pričevanj in po mnenju vlagatelja nedopustnih zdravstvenih trditev.
Za več informacij obiščite arhiv razsodb: http://www.soz.si/oglasevalsko_razsodisce/arhiv-razsodb