Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNovicePrijave na Kanske leve odprte do 24. marca 2014

Domače novice

Prijave na Kanske leve odprte do 24. marca 2014

1. Apr 2014
61. mednarodni festival kreativnosti Kanski levi, katerega uradni predstavnik za Slovenijo je Slovensko združenje oglaševalskih agencij (SZOA), bo potekal med 15. in 21. junijem 2014 v Cannesu, Francija. Rok za prijavo del je 24. marec 2014, ocenjevanje pa bodo letos vodili predsedniki žirij Amir Kassaei, David Sable, Jose Miguel Sokoloff, Matt Seiler, Prasoon Joshi, Susan Bonds, Susan Credle, Tom Bedecarre in Tony Hertz.

Poleg standardnih tekmovalnih skupin Branded Content & Entertainment, Creative Effectiveness, Cyber, Design, Direct, Film, Film Craft, Innovation, Media, Mobile, Outdoor, PR, Press, Promo & Activation, Radio, Titanium in Integrated, bo letos dela možno prijaviti tudi v novo skupino Oblikovanje izdelkov (Product Design). Nova skupina Oblikovanje izdelkov je namenjena kreativni uporabi fizičnih izdelkov pri podpori komuniciranju vrednosti znamke ter njeni uporabi pri ustvarjanju pozitivnih učinkov pri izboljšanju življenj potrošnikov. Nova skupina se deli na štiri glavne kategorije: Consumer Goods, Wellbeing and Environmental Impact, Solution ter Interface.

Nova skupina je nastala po obsežnih pogovorih s predstavniki kreativne industrije. Kot je povedal danski oblikovalec Lars Larsen, ustanovitelj in vodja oblikovanja pri agenciji Kilo: »Veliko današnjega komuniciranja uporablja oblikovanje izdelkov. Z razumevanjem ključnih vrednot znamke lahko ustvarimo pravo podobo. Nagrajevanje in spodbujanje takšnega načina razmišljanja približa industrijo bližje naročnikom ter ustvari pogoje za oblikovanje rešitev za prihodnost. S pomočjo platforme kot so Kanski levi je to izvedljivo.«

Na festivalu Kanski levi bodo podeljene tudi posebne nagrade: The Agency of the year, Creative Marketer of the Year, Grand Prix for Good, Holding Company of the Year, Independent Agency of the Year, Lion of St. Mark, Media Person of the Year, Network of the year in Palme d’Or, ki bodo podeljene na štirih podelitvah nagrad.

Letošnja novost je tudi prenova skupine Cyber Lions, kjer so bile dodane kategorije Social, Branded Technology ter Branded Games. Spremembe so organizatorji Kanskih levov pripravili v skupinah PR, Branded Content and Entertainment, Film ter Outdoor Lions, več o novostih tekme na http://www.canneslions.com/enter/categories_rules/all_categories/.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!