Domače novice
Prijave na Kanske leve odprte do 24. marca 2014
Poleg standardnih tekmovalnih skupin Branded Content & Entertainment, Creative Effectiveness, Cyber, Design, Direct, Film, Film Craft, Innovation, Media, Mobile, Outdoor, PR, Press, Promo & Activation, Radio, Titanium in Integrated, bo letos dela možno prijaviti tudi v novo skupino Oblikovanje izdelkov (Product Design). Nova skupina Oblikovanje izdelkov je namenjena kreativni uporabi fizičnih izdelkov pri podpori komuniciranju vrednosti znamke ter njeni uporabi pri ustvarjanju pozitivnih učinkov pri izboljšanju življenj potrošnikov. Nova skupina se deli na štiri glavne kategorije: Consumer Goods, Wellbeing and Environmental Impact, Solution ter Interface.
Nova skupina je nastala po obsežnih pogovorih s predstavniki kreativne industrije. Kot je povedal danski oblikovalec Lars Larsen, ustanovitelj in vodja oblikovanja pri agenciji Kilo: »Veliko današnjega komuniciranja uporablja oblikovanje izdelkov. Z razumevanjem ključnih vrednot znamke lahko ustvarimo pravo podobo. Nagrajevanje in spodbujanje takšnega načina razmišljanja približa industrijo bližje naročnikom ter ustvari pogoje za oblikovanje rešitev za prihodnost. S pomočjo platforme kot so Kanski levi je to izvedljivo.«
Na festivalu Kanski levi bodo podeljene tudi posebne nagrade: The Agency of the year, Creative Marketer of the Year, Grand Prix for Good, Holding Company of the Year, Independent Agency of the Year, Lion of St. Mark, Media Person of the Year, Network of the year in Palme d’Or, ki bodo podeljene na štirih podelitvah nagrad.
Letošnja novost je tudi prenova skupine Cyber Lions, kjer so bile dodane kategorije Social, Branded Technology ter Branded Games. Spremembe so organizatorji Kanskih levov pripravili v skupinah PR, Branded Content and Entertainment, Film ter Outdoor Lions, več o novostih tekme na http://www.canneslions.com/enter/categories_rules/all_categories/.