Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNovicePredstavitev podatkov Merjenja obiskanosti spletnih strani - MOSS

Domače novice

Predstavitev podatkov Merjenja obiskanosti spletnih strani - MOSS

29. Jun 2006
Na današnji javni predstavitvi so predstavniki SOZ, Sveta pristopnikov MOSS in izvajalca raziskave raziskovalne hiše Aragon d.o.o. iz Ljubljane predstavili projekt Merjenja obiskanosti spletnih strani – MOSS in podatke spomladanskega merjenja. MOSS, je nova medijska raziskava, ki bo v letih 2006 – 2008 tekla pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice. Po testnem merjenju, ki je bilo v okviru projekta izvedeno lani, je to prvo merjenje, ki je sad izkušenj dvoletnega pripravljalnega obdobja in hkrati predstavlja osnovo za nadaljnje primerjave v obdobju 2006 - 2008. Več kot 30 založnikov, ki upravlja več kot 70 spletnih mest je s tem naredilo velik korak naprej k transparentosti slovenskega spletnega trga. Prav veliko število pristopnikov pa je hkrati zagotovilo za dolgo življenje projekta in kvaliteten razvoj. Po podatkih spomladanskega merjenja ima najvišji doseg spletna stran najdi.si (716.873 obiskovalcev v obdobju od 3. do 30. aprila 2006). Po dosegu sledijo spletne strani 24.ur.com, siol.net, bolha.com, delo.si. Med prvo deseterico sodijo še matkurja.com, mladina.si, vecer.com, kolosej.si in glasujzame.com.

Cilji MOSS so jasni. Gre za medijsko raziskavo, ki bo omogočila pregled slovenskega spletnega medijskega trga, s tem pa vzpostavila valuto na tem trgu in osnovo za kvalitetno medijsko načrtovanje. Ne gre namreč pozabiti, da gre za raziskavo, kjer so vse spletne strani merjene po enaki metodologiji, zaradi česar so rezultati popolnoma primerljivi in uporabni tako za oglaševalce kot agencije in seveda tudi založnike spletnih mest. Podatki, pridobljeni s pomočjo te metodologije, so evropsko primerljivi, saj je način zbiranja in obdelave podatkov zelo podoben večini tujih spletnih valutnih raziskav. Poleg tega so bila pri postavitvi metodologije merjenja upoštevana priporočila mednarodne organizacije IAB (Interactive Advertising Bureau), katere član je tudi SOZ - Sekcija za Internet - IAB Slovenija pri Slovenskem združenju medijev.

Kot druge medijske raziskave v okviru SOZ-a je tudi MOSS zastavljen tako, da predstavlja skupno voljo oglaševalske panoge ob popolni transparentnosti izvajanja raziskave same. Poleg Sveta pristopnikov k MOSS, ki s projektom pod okriljem SOZ upravlja, sta za kvalitetno in strokovno izvajanje projekta odgovorna še izvršni odbor in strokovna komisija MOSS, kar zagotavlja kvalitetno upravljanje s projektom in ustrezen nadzor nad izvedbo raziskave ter metodologijo. Poleg tega pa je projekt organiziran tako, da poleg založnikov – pristopnikov in njihovih spletnih strani omogoča vključitev v raziskavo tudi manjšim založnikom spletnih strani, ki sicer nimajo pravice upravljanja s projektom, a kljub temu v raziskavo lahko vključijo svoje spletne strani. Prav to je razlog za veliko število manjših medijev v projektu MOSS in za optimističen pogled naprej. Projekt MOSS namreč cilja tudi na to, da bi bil čimbolj kvaliteten zemljevid slovenskega spletnega prostora.

Raziskavo MOSS bo izvajala raziskovalna hiša Aragon d.o.o., ki je bila že v začetku leta izbrana za izvajalca raziskave v letih 2006 - 2008. Raziskava MOSS se bo izvajala dvakrat letno in sicer v spomladanskem in jesenskem času, da bi tako zagotovili kontinuirano spremljanje sprememb v spletnem medijskem prostoru. Podatki o dosegu v raziskavo vključenih spletnih strani bodo javno dostopni, v širši obliki pa proti plačilu dostopni na trgu. Za tako spremljanje pa bodo na voljo tudi programska orodja, ki bodo predvsem medijskim planerjem močno olajšala delo s podatki. Podatki bodo na voljo v treh ločenih paketih.

Prvi paket obsega pisno poročilo o trendih in podatkih, ki se tičejo celotnega slovenskega medijskega prostora. Gre torej za pregled podatkov na ravni vseh pristopnikov in s tem spletnega prostora samega, saj so v raziskavo MOSS vključeni skoraj vsi največji slovenski spletni mediji. Drugi paket obsega splošen dostop do programskega orodja na spletu, ki nudi vpogled v primerjave med samimi mediji in preseke demografskih struktur različnih medijev. Gre za osnovni paket orodja za pregled rezultatov, ki daje uporabniku dinamičen pregled nad rezultati. V sklopu tretjega paketa pa bodo zainteresirani uporabniki lahko dostopali do podatkov tudi z vidika ciljnih skupin, kar bo olajšalo delo predvsem medijskim planerjem.

Povzetek ključnih rezultatov

Podatki MOSS pomlad 2006 se nanašajo na štiritedensko obdobje, in sicer od 3.4. do 30.4.2006. Celotna izvedba je potekala med 27.3. in 14.5.2006.

Uporaba interneta

V populaciji od 10 do 75 let je bilo v mesecu aprilu 2006 55 odstotkov uporabnikov interneta. 45 odstotkov populacije interneta ne uporablja.

Redni uporabniki interneta (tisti, ki internet uporabljajo mesečno) predstavljajo 54 odstotkov populacije. Projekcija števila rednih uporabnikov interneta znaša 921.240 (od 893.612 do 948.867) prebivalcev Slovenije v starosti od 10 do 75 let.

Kdo so uporabniki interneta

Med rednimi uporabniki interneta predstavljajo dobro polovico (53 odstotkov) moški. Povprečna starost rednega uporabnika interneta znaša 33 let, v starosti od 10 do 44 let je 77 odstotkov rednih uporabnikov interneta.

Doseg

Valuta je doseg strani v obdobju 3.4. do 30.4.2006. Doseg pove, koliko različnih ljudi je v obdobju meritve obiskalo stran. Doseg je izmerjen s tehničnim merjenjem in korigiran na podlagi rezultatov telefonske ankete.

Doseg vseh 70 merjenih strani znaša 1,3 milijona obiskovalcev. Med njimi je 30 odstotkov obiskovalcev lociranih izven Slovenije.

Dosegi Pomlad 2006

Najvišji doseg ima stran najdi.si, 716.873 obiskovalcev v obdobju od 3. do 30. aprila 2006. Po dosegu sledijo strani 24ur.com, siol.net, bolha.com, delo.si. Med prvo deseterico sodijo še matkurja.com, mladina.si, vecer.com, kolosej.si in glasujzame.com.

Podatki MOSS – pomlad 2006 so objavljeni na spletni strani: www.soz.si/projektiSOZ/MOSS

Dodatne informacije:

  • Zoran Savin, predsednik IO SP MOSS, [email protected]
  • Ana Predovič, direktorica SOZ, [email protected], tel.: 01 439 60 50
  • Patricia Cucin, direktorica raziskav, Aragon, [email protected]
Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!