Domače novice
Oglaševalska osebnost - Jurij Korenc
Nagrado, ki jo je na zaključni prireditvi 16. Slovenskega oglaševalskega festivala v petek, 23. marca 2007 podelil predsednik upravnega odbora SOZ Jure Velikonja je prejel Jurij Korenc. Oglaševalska osebnost je nagrada, ki jo praviloma letno podeljuje upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja in nesporno pomenil napredek za slovensko oglaševalsko stroko, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem obdobju.
Utemeljitev:
Jurij Korenc - perfekcija je njegov življenjski moto - dosežena pa, ko postane stvar samoumevna in skoraj neopazna.
Velikokrat spregledamo, da nam realnost oblikujejo ljudje, ki so navidezno v ozadju. Jurij Korenc nam je trinajstkrat režiral realnost oglaševalske Nove Evrope in tokrat nam že štirinajstič režira prikaz realnosti slovenske oglaševalske scene. Produkcijsko in režisersko dovršene marketinške prireditve brez njega v Sloveniji ne bi bile to, kar so. Že pred desetimi leti je na tem področju tudi svetu pokazal, kaj zna. Odlično je izpeljal odmevno in spektakelsko podelitev nagrad Epice leta 1997 v Cankarjevem domu. Njegova zahtevnost, doslednost in tehnična naprednost so marsikomu med nami postavljale nove standarde. Kljub prezasedenosti in zahtevnosti dela ni nikoli odrekel pomoči kateremukoli marketinškemu dogodku.
Da ne bi kdo s slabšim zgodovinskim spominom morda oporekal njegovim oglaševalskim koreninam - v prvi polovici devetdesetih let je zmage zabeležil tako na slovenskem kot na mednarodnem prizorišču: leta 1993 na slovenskem oglaševalskem festivalu za najboljši TV oglas, leta 1994 na Zlatem bobnu, prav tako za TV oglas, leta 1995 pa se je s tiskanim oglasom uvrstil v najožji izbor na festivalu Cannes Lions. Njegovemu režiserskemu komentarju oglaševalskih nagrad pa se vsako leto znova nasmejimo ob podelitvah nagrad.
Ob tem je Jurij idejni avtor in izvajalec vse uspešnejšega mednarodnega marketinškega dogodka Internautica, ki je sam po sebi tudi nov promocijski medij.
Odprt v svet, je brez velikih besed vanj tudi stopil. Mednarodna promocija Maldivov, geografsko sicer majhne, a turistično vse pomembnejše in prepoznavne lokacije, ki jo izvaja njegova agencija v sodelovanju z njihovo nacionalno turistično organizacijo in posameznimi ponudniki turističnih storitev, je velika stvar.
Jurij Korenc počne marsikaj, kar bi si številni drugi želeli.