Domače novice
Odprte prijave na EACA Euro Effies 2012
Bruselj, 9. februar 2012: Evropsko združenje komunikacijskih agencij (European Association of Communications Agencies, EACA), katerega članica je tudi Slovensko združenje oglaševalskih agencij pri Slovenski oglaševalski zbornici, organizira EACA Euro Effies 2012. Do 27. aprila 2012 se lahko za najbolj prestižno evropsko nagrado za tržno-komunikacijsko učinkovitost EACA Euro Effies 2012 prijavijo vse agencije (tudi ne-članice EACA) s tržno-komunikacijskimi akcijami, ki so potekale na vsaj dveh evropskih trgih v 2011.
Žiriji, ki bo ocenjevala letošnja dela, bo predsedoval Pierre Woreczek, starejši podpredsednik za strategijo tržne znamke, McDonald's Europe. Letošnja novost je nova kategorija za farmacevtske izdelke (Pharmaceutical), ki je namenjena tržno-komunikacijskim akcijam za zdravila z receptom. Novo kategorijo bo poleg že obstoječe kategorije za splošno zdravstvo in zdravila brez recepta (General healthcare & OTC products), ocenjevala posebna žirija. Letos bo EACA Euro Effies 2012 imela še dve novi kategoriji: »najbolj učinkovita uporaba marketinga v družbenih medijih«, ki jo sponzorira Facebook in »najboljši prikaz inovacije v revijalnem ali časopisnem oglaševanju«, ki jo sponzorira Print Power. Žiriranje bo potekalo v dveh delih. Prvi del žiriranja bo potekal izključno na spletu in bo odločal na podlagi učinkovitosti glede na strategijo, analizo ciljanega trga, izbor in uporabo tržnih komunikacij ter rezultatov. V drugem delu žiriranja se bo upoštevalo tudi kreativno gradivo, kar bo predstavljalo 20 odstotkov končnega rezultata.
EACA Euro Effies so zlati standard za nagrajevanje tržno-komunikacijske učinkovitosti. Namenjeni so dokazljivim uspehom tržno-komunikacijskih aktivnosti, ki so bile izvajane v 2011 na dveh ali več evropskih trgih. Dobrodošle so prijave iz katerekoli komunikacijske discipline, če akcija nedvoumno dokazuje, da sta bila izbor in uporaba tržnih komunikacij ključna za njen uspeh.
Zadnji rok za oddajo prijav je petek, 27. april 2012, do 15.00 (GMT+1). Zmagovalci bodo uradno objavljeni 19. septembra 2012 na Gala podelitvi nagrad v Bruslju in na spletni strani Euro Effies (www.euro-effie.com) 20. septembra 2012.
Euro Effie organizira Evropsko združenje komunikacijskih agencij (EACA) v partnerskem sodelovanju z Euronews in podporo The European Publishers’ Council, Print Power, TIME Fortune, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Facebook, creativebrief in Viva Xpress Logistics. Registracije in prijava del na www.euro-effie.com.
EFFIE nagrado je 1968 ustanovila New York AMA in se trenutno izvaja v več kot 40 državah po svetu.
Za dodatne informacije, izjave, intervjuje ali slikovni material kontaktirajte Andreja Krajnerja; e-naslov: [email protected] ali tel.: +386 40 440 140.
Effie in Euro Effie sta registrirani blagovni znamki v lasti Effie Worldwide, Inc. Organizator Euro Effie je po licenčni pogodbi EACA. V Sloveniji Effie po licenčni pogodbi vsako drugo leto organizira Slovenska oglaševalska zbornica, ki v pravni obliki združuje slovenska združenja oglaševalskih agencij, medijev in oglaševalcev. Vse pravice pridržane.