Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNovi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev (RPN)

Domače novice

Novi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev (RPN)

27. Nov 2014

Pristopniki k projektu RPN, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), so objavili podatke o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev, ki se nanašajo na obdobje tretjega četrtletja 2014. Podatki iz RPN so javno dostopni v preglednici revidiranih prodanih naklad, posamezni certifikati RPN pa so na voljo tukaj.

Najbolj prodajani in distribuirani tiskani mediji
Preglednico podatkov RPN so pristopniki k projektu RPN dopolnili s podatki za 3. četrtletje 2014 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja, krajšo od enega tedna. Najvišjo prodano naklado med dnevniki beležijo Slovenske novice, sledita jim Delo in Dnevnik. Med tedniki je najbolj prodajan Nedeljski dnevnik, sledita mu Nedelo in nedeljska izdaja Slovenskih novic. Zadnje beležijo tudi najvišjo rast prodane naklade v primerjavi s preteklim četrtletjem; ta pa je sicer v kategoriji najbolj naklonjena tedniku Mladina. Najvišjo distribuirano naklado med prilogami beležita Vikend in Pilot, sledi jima Ona, ki v primerjavi s preteklim četrtletjem beleži tudi največje povečanje distribuirane naklade med prilogami, sledita ji Delo in dom ter Polet.

Prodana in distribuirana naklada
Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev se v projektu RPN objavljajo v različnih kategorijah, zajemajo pa povprečno stanje naklad v tretji četrtini leta pri edicijah s frekvenco izhajanja enega tedna ali manj (tedniki, dnevniki, priloge …). Za plačljive tiskane medije je najpomembnejši podatek o prodani nakladi in za priloge podatek o distribuirani nakladi. Revizije v okviru projekta RPN potekajo kontinuirano (vsak pristopnik je revidiran najmanj enkrat letno) in jih v obdobju 2010-2014 izvaja Deloitte revizija d.o.o. iz Ljubljane.

Pristopniki k projektu RPN
Projekt v celoti financira in z njim v okviru SOZ upravlja enajst pristopnikov, ki želijo s transparentnostjo podatkov o prodanih in drugih nakladah prispevati k urejanju slovenskega medijskega in oglaševalskega trga: Časnik Finance, ČZP Večer, Delo, Dnevnik, Dolenjski list Novo mesto, Družina, Mladina, Mladinska knjiga založba, Prava smer, Založba Rokus Klett, Zavod Vzajemnost. Za pristop k projektu se lahko brez omejitev odloči katerikoli založnik tiskanih medijev.

Kontaktni osebi:
Alenka Mervič, predsednica PS RPN, [email protected]
Kristina Bogataj, vodja projekta na SOZ, [email protected]

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!