Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNovi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev (RPN)

Domače novice

Novi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev (RPN)

20. Feb 2014
Pristopniki k projektu RPN, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), so objavili podatke o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev, ki se nanašajo na obdobji 4. četrtletja in 2. polletja 2013, podatki za publikacije brez redne periodike izhajanja* pa se nanašajo na obdobje celega leta 2013. Podatki iz RPN so javno dostopni v tabeli na http://www.soz.si/projekti_soz/rpn_revidiranje_prodanih_naklad/, posamezni certifikati RPN pa so na voljo na http://www.soz.si/projekti_soz/rpn_certifikati/.

Najbolj prodajani tiskani mediji
Preglednico podatkov RPN so pristopniki k projektu RPN dopolnili s podatki za 4. četrtletje 2013 za tednike, publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna in brezplačnike, s podatki za 2. polletje 2013 za publikacije s periodiko izhajanja višjo od enega tedna ter s podatki za celotno leto 2013 za publikacije brez redne periodike izhajanja. Najvišjo prodano naklado med dnevniki beležijo Slovenske novice, sledita jim Delo in Dnevnik. Med tedniki je najbolj prodajan Nedeljski dnevnik, sledita mu Nedelo in Družina. Najvišjo prodano naklado med mesečniki izkazuje revija Vzajemnost pred Cicidojem in Reader's Digestom. Najbolj prodajan štirinajstdnevnik so Pogledi, dvomesečnik pa Naš dom. Med publikacijami brez redne periodike izhajanja* je najbolj prodajana Ona plus, sledijo ji Delo in dom plus, Polet fit in novinec v projektu RPN revija Medicina & ljudje založnika Časnik Finance. Najvišjo distribuirano naklado med prilogami izkazuje Vikend, sledita mu Pilot in Nika, najvišjo brezplačno distribuirano naklado med brezplačniki pa beležita tednik Žurnal in dnevnik Žurnal24.

Prodana, distribuirana in brezplačna naklada
Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev se v projektu RPN objavljajo v različnih kategorijah, zajemajo pa povprečno stanje naklad v četrtini leta pri edicijah s frekvenco izhajanja enega tedna ali manj (tedniki, dnevniki, brezplačniki, priloge …), v polovici leta (štirinajstdnevniki, mesečniki, dvomesečniki …) ali v celem letu (publikacije brez redne periodike izhajanja*). Za plačljive tiskane medije je najpomembnejši podatek o prodani nakladi, za priloge podatek o distribuirani nakladi in za brezplačnike podatek o brezplačni / kontrolirani distribuirani nakladi. Revizije v okviru projekta RPN potekajo kontinuirano (vsak pristopnik je revidiran najmanj enkrat letno) in jih v obdobju 2010-14 izvaja Deloitte revizija d.o.o. iz Ljubljane.

Pristopniki k projektu RPN
Projekt v celoti financira in z njim v okviru SOZ upravlja dvanajst pristopnikov, ki želijo s transparentnostjo podatkov o prodanih in drugih nakladah prispevati k urejanju slovenskega medijskega in oglaševalskega trga: Časnik Finance, ČZP Večer, Delo, Dnevnik, Dolenjski list Novo mesto, Družina, Mladina, Mladinska knjiga založba, Prava smer, Založba Rokus Klett, Zavod Vzajemnost in Žurnal media. Za pristop k projektu se lahko brez omejitev odloči katerikoli založnik tiskanih medijev.

Kontaktni osebi:
Alenka Mervič, predsednica PS RPN, e-pošta: [email protected]
Petra Prelog, vodja projektov, e-pošta: [email protected], tel.: 01 439 60 57

Slovenska oglaševalska zbornica
Revidirane prodane naklade tiskanih medijev (RPN)
Letališka cesta 35, 1000 Ljubljana
Tel.: 01 439 60 50; faks: 01 439 60 59
e-pošta: [email protected]

*Redna periodika izhajanja pomeni, da publikacija izhaja časovno enakomerno skozi celo leto s periodiko izhajanja: dnevno, tedensko, na 14 dni, mesečno, dvomesečno ali trimesečno.
Publikacije brez redne periodike izhajanja lahko izhajajo nekaj mesecev zaporedno, nato sledi premor in nato ponovno vsak mesec (npr.: marec, april, maj, junij, september, oktober, november in december).

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!