Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNova sestava Oglaševalskega razsodišča

Domače novice

Nova sestava Oglaševalskega razsodišča

13. Nov 2004

Učinkovitost in posledično tudi vrednost oglaševanja kot ekonomskega orodja sta neposredno povezani z njegovim položajem v očeh potrošnika, saj oglaševanje lahko uspešno deluje le v okolju medsebojnega zaupanja vseh vključenih dejavnikov. Dolgoročni interes vseh v oglaševalski industriji, naj bodo to oglaševalci, agencije ali mediji, torej je, da zaščitijo svobodo tržnega komuniciranja tako, da poskrbijo za njegovo korektnost. Ključen segment poslanstva in ciljev Slovenske oglaševalske zbornice je prav vzpostavljanje in zagotavljanje visokih etičnih standardov oglaševanja na slovenskem trgu.

Novembra 2004 se je iztekel 4-letni mandat Oglaševalskega razsodišča, ki je mandat zaključilo v sestavi: Boštjan Strnad, predsednik, dr. Vesna Žabkar, podpredsednica, Igor Arih, dr. Sandra Bašič Hrvatin, Gordana Petek Ivandič in mag. Damjan Možina.

Po združenjih SOZ so bili – skladno z določili Poslovnika o delu Oglaševalskega razsodišča – jeseni 2004 izvedeni kandidacijski postopki za imenovanje kandidatov za člane Oglaševalskega razsodišča v mandatnem obdobju 1.12.2004 / 30.11.2008. Zbor članov SOZ je 12. 11. 2004 izvolil, UO SOZ pa na novembrski seji imenoval Oglaševalsko razsodišče v naslednji sestavi:

  • Zoran Gabrijan, kreativni direktor, Futura DDB,  
  • Cene Grčar, direktor pravne službe Pro Plus,   
  • Gordana Petek Ivandič, vodja odnosov z javnostmi in tržnega komuniciranja, Belinka Belles, 
  • Vojteh Miklavčič, svetovalec direktorja marketinga, PS Mercator,  
  • Andrej Pompe, n & b manager, Formitas,
  • Marko Vrtovec, namestnik izvršnega direktorja marketinga, Delo,  
  • Barbara Zmrzlikar, pomočnica direktorja marketinga, Merkur.

Člani Oglaševalskega razsodišča so na konstitutivni seji 21. decembra 2004 za predsednico Oglaševalskega razsodišča izvolili Gordano Petek Ivandič za podpredsednika pa Marka Vrtovca.

Slovenski oglaševalski kodeks

Od zadnje revizije določil Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK) v septembru 1999 je minilo dobrih pet let. V tem času beležimo hiter razvoj elektronskih medijev (internet, SMS itd.), pomembnim spremembam sledimo na področju oglaševanja nekaterih posebnih produktov. International Chamber of Commerce (ICC) je oblikovala oziroma dopolnila smernice (guideliness) za oglaševanje otrokom, oglaševanje prehrambenih izdelkov in alkoholnih pijač.Upravni odbor SOZ je na seji decembra 2003 sprejel sklep, da se skladno s smernicami ICC in trendi v EU (European EASA) pripravi predlog sprememb in dopolnil Slovenskega oglaševalskega kodeksa. Prvi predlog revizije kodeksa je pripravljen. Po obravnavi na UO SOZ sledi razprava po združenjih SOZ, oblikovanje končnega besedila in sprejem na zboru članov SOZ.

Poslovnik o delu Oglaševalskega razsodišča

Po dobrih štirih letih in na podlagi praktičnih izkušenj v tem obdobju je UO SOZ ugotovil, da je potrebno pripraviti tudi revizijo določil Poslovnika o delu Oglaševalskega razsodišča. Prvi predlog sprememb in dopolnil je pripravljen, po obravnavi na UO SOZ sledi razprava po združenjih SOZ, oblikovanje končnega besedila in sprejem na zboru članov SOZ.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!