Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNova objava podatkov v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev – RPN

Domače novice

Nova objava podatkov v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev – RPN

20. Aug 2009

Na spletni strani Slovenske oglaševalske zbornice so od 20.08. objavljeni podatki o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 2. četrtletje in 1. polletje 2009. Dnevnik z najvišjo prodano naklado ostajajo Slovenske novice, najbolj prodajan tednik je Nedeljski dnevnik, štirinajstdnevnik Anja, mesečnik Vzajemnost, med dvomesečniki pa najvišjo prodano naklado beleži Naš dom. Največjo distribuirano naklado med prilogami tudi tokrat beleži Vikend, med brezplačniki pa najvišjo brezplačno distribuirano naklado izkazuje tednik Žurnal. Tokrat prvič objavljamo podatke Delove priloge Mag. Podatki iz RPN so javno dostopni na http://rpn.soz.si/.

20. avgusta 2009 smo preglednico podatkov iz RPN, ki je objavljena na spletnem mestu www.soz.si,  dopolnili s podatki  za 2. četrtletje 2009 za tednike in publikacije s periodiko izhajanja krajšo od enega tedna ter brezplačnike in podatki za 1. polletje 2009 za publikacije s periodiko izhajanja višjo od enega tedna. Najvišjo prodano naklado med dnevniki beležijo Slovenske novice, sledita jim Delo in Dnevnik. Med tedniki je najbolj prodajan Nedeljski dnevnik, sledita mu Nedelo in Lady. Med štirinajstdnevniki prvo mesto še vedno zaseda Anja, ki ji tesno sledi Čvek v križankah in nato Bravo. Prvo mesto med mesečniki še vedno pripada reviji Vzajemnost pred Reader's Digestom in Cosmopolitanom. Pri dvomesečnikih tudi tokrat ni spremembe, najbolj prodajan je Naš dom pred Ambientom in Connectom. Najvišjo distribuirano naklado med prilogami suvereno izkazuje Vikend, sledita mu Pilot in Moj dom, najvišjo brezplačno distribuirano naklado med brezplačniki pa beležijo pri tedniku Žurnal, sledita mu dnevnik Žurnal 24 in mesečnik Gloss Ekpres.

Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev se v projektu RPN objavljajo v različnih kategorijah. Podatki o nakladah zajemajo povprečno stanje naklad v četrtini leta pri edicijah s frekvenco izhajanja enega tedna ali manj (tedniki, dnevniki …) ali v polovici leta (štirinajstdnevniki, mesečniki, dvomesečniki …). Najpomembnejši je podatek o prodani nakladi, ki nam pove koliko izvodov na izid je povprečno prodanih v četrtini oziroma polovici leta. Kategorija prodana naklada vključuje:

  1. naročniško prodajo: distribuirani izvodi znanim naročnikom v Sloveniji in tujini po ceni, ki ne sme biti nižja od 60 % cene na naslovnici; naklade, ki so prodane s ceno med 60 % in 25 % cene na naslovnici, se vodijo v posebni kategoriji, kar pomeni, da se izvodi prodani po promocijskih cenah ne vodijo v kategoriji prodane naklade;
  2. kolportažno prodajo: število izvodov, ki so bili dejansko prodani po objavljeni ceni na naslovnici v kioskih, trgovinah, knjigarnah, ulični prodaji in drugih prodajalnah na slovenskem in tujem trgu;
  3. paketno prodajo: prodaja v večjih količinah kupcem, ki niso končni uporabniki po vsaj 60 % cene na naslovnici.

Najpomembnejši podatek za priloge je podatek o distribuirani nakladi in za brezplačnike podatek o brezplačni distribuirani nakladi. 

Podatki o prodani in drugih nakladah tiskanih medijev, ki jih zagotavlja projekt RPN, so poleg podatkov o branosti, ki jih zagotavlja Nacionalna raziskava branosti (NRB), najpomembnejši podatki za strokovno in učinkovito medijsko načrtovanje. Založniki tiskanih medijev – pristopniki k projektu RPN pa s sodelovanjem v projektu dokazujejo svojo zavezo strokovnosti in transprentnosti. Založniki – pristopniki se samostojno odločajo, za katere svoje publikacije bodo v okviru RPN objavljali podatke o prodani in drugih nakladah. Cilj projekta pa zagotovo je, da bi pristopniki objavljali podatke o nakladah za vse svoje publikacije. Podatki iz RPN so javno dostopni na spletni strani Slovenske oglaševalske zbornice: http://rpn.soz.si/

Revizije v okviru projekta RPN, ki potekajo kontinuirano (vsak pristopnik - založnik je revidiran najmanj enkrat letno), v letih 2008 / 2009 izvaja revizijska družba Renoma d.o.o. iz Ljubljana.

Projekt v celoti financirajo in z njim v okviru SOZ upravljajo pristopniki: Adria Media Ljubljana, Arena idej, Časnik Finance, ČZP Večer, Delo, Delo revije, Dnevnik, Dolenjski list Novo mesto, Družina, Image Management, Mladina, Mladinska knjiga Založba, Prava smer, Prešernova družba, Salomon, Studio Moderna Storitve, Umco, Videotop, Založba Rokus Klett, Zavod Vzajemnost in Žurnal media.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!