Domače novice
Nagrado Oglaševalska osebnost je prejel Mitja Petrovič
Predsednik upravnega odbora SOZ Pavel Vrabec je na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 19. SOF podelil nagrado Oglaševalska osebnost, s katero je UO SOZ letos nagradil Mitjo Petroviča za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v preteklih dvajsetih letih.
Oglaševalska osebnost je letna stanovska nagrada, ki jo podeljuje upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bodisi za izjemen dosežek, ki je v preteklem koledarskem letu zaznamoval področje oglaševanja bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem časovnem obdobju.
Utemeljitev:
Mitjo Petroviča v oglaševanje kot študenta arheologije pripelje strast do snovanja radijskih oglasov. S partnerjem leta 1989 ustanovi agencijo PAN, v okviru katere se v začetku v prvi vrsti posveča scenaristiki, režiji in produkciji radijskih oglasov. PAN se hitro razvija v agencijo polnega servisa, Mitja pa še hitreje preraste okvire svoje prve oglaševalske ljubezni in kot mlad, prodoren kreativni direktor v sredini in drugi polovici devetdesetih let ustvari svoje prve kreativne presežke. Agencija PAN na SOF 1998 osvoji nagrado Agencija leta, Mitja Petrovič pa se v istem letu odloči za nov začetek.
Januarja 1999 ustanovi kreativni butik Studio Pet. Pet zato, ker tim ob ustanovitvi šteje pet sodelavcev in števila niso nameravali povečevati. A Mitjev žar, izjemna kreativnost, stremljenje k visokim strokovnim standardom, poglobljenemu razumevanju in vzpostvaljanju partnerskega odnosa z naročniki ter vodstvene sposobnosti pišejo drugačno zgodbo. Na vrata potrka Publicis, Mitja Petrovič pa sprejme nov izziv in priložnost, zavedajoč se, da je v okviru svetovne agencijske mreže veliko dragocenega znanja, ki presega zgolj kreativno razumevanje tržnega komuniciranja. Poleg tega ve, da je mednarodna povezanost v svetu, ki postaja vse bolj globalen, izjemnega pomena tudi z vidika zagotavljanja celovite in kakovostne storitve naročnikom. Do leta 2002 poslovno skrbi za razvoj Publicisa v agencijo polnega servisa, nato vodi oblikovanje Skupine Publicis Slovenija, ko se agenciji Publicis priključi še agencija Saatchi & Saatchi, sledijo selitev v Ljubljano in razširitev z medijskima agencijama Starcom in ZenithOptimedia.
Ob tem se nenehno strokovno izpopolnjuje na številnih mednarodnih delavnicah, svoje znanje nesebično prenaša na sodelavce in v širše strokovno okolje. Posebno pozornost vedno posveča ljudem, njihovemu oblikovanju, negovanju, vodenju, in to tako posameznikov kot timov, saj verjame, da so prav ljudje v komunikacijskem poslu najpomembnejši. "Skupina Publicis je danes predvsem številčen in dobro usposobljen tim ljudi, ki že zdavnaj presega kvalitete svojega ustanovitelja. To je moj največji dosežek!" skromno oceni samega sebe.
Kreativnemu snovanju se nikoli v celoti ne odreče. Rad poudari, da je imel priložnost in privilegij sodelovati s številnimi slovenskimi in tujimi trženjskimi znamkami. Mitjo Petroviča pomembno sooblikujejo veliko srce, občutek za sočloveka in odgovornost do družbe kot celote, zato pro bono zasnuje uspešne komunikacijske akcije za Unicef in nekatere druge humanitarne projekte, na katere se kot kreativni direktor danes osredotoča. Njegovo kreativno svežino, prodornost in naboj nagradijo žirije domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalov in nagrad. Agencija Publicis leta 2009 na SOF osvoji nagrado Agencija leta, ponaša pa se tudi z nagradami Effie za učinkovitost komuniciranja. Njegov doprinos in uspešnost prepozna tudi izredno tekmovalno okolje ene največjih svetovnih agencijskih mrež. Mitja Petrovič kot edini evropski predstavnik med šestimi nagrajenci v začetku letošnjega leta prejme nagrado Publicis Lions, interno nagrado mreže Publicis, ki nagrajuje izjemne dosežke na področju širjenja novega komunikacijskega koncepta "Contagious".
Mitja Petrovič odgovorno najde čas tudi za vrsto stanovskih in strokovnih funkcij. Bil je član upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice in Slovenskega združenja oglaševalskih agencij, član Sveta tekmovalnega programa SOF, v preteklem letu sooblikuje šesti dokument Dobre prakse, ki je posvečen presojanju idejnih konceptov in rešitev. Sodeluje tudi kot član številnih žirij (SOF, Effie, Golden Drum, Eurobest).
Profesionalno pot Mitje Petroviča zaznamuje nenehno stremljenje k celostni odličnosti, kar se odraža tudi v vrednotah, ki ga vodijo pri načrtovanju in upravljanju rasti agencije in skupine Publicis: izjemna kreativnost, nenehno prizadevanje za poglobljeno razumevanje naročnikov, celovita ponudba komunikacijskih storitev, usklajenost z mednarodnimi strokovnimi trendi ter posluh in sposobnost za vodenje ljudi. Mitja Petrovič tako dolgo vrsto let pomembno sooblikuje in dviguje standarde v slovenskem oglaševalskem prostoru. Za svoj dragocen, kontinuiran prispevek k razvoju stroke prejme stanovsko nagrado Oglaševalska osebnost.