Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNadaljevanje Nacionalne raziskave branosti v 2012

Domače novice

Nadaljevanje Nacionalne raziskave branosti v 2012

24. Nov 2011
Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (UO SOZ) se je na zadnji seji 15. novembra 2011 seznanil s stanjem projekta NRB in predlogom načina njegove izvedbe v letu 2012. Eden od pristopnikov NRB zaradi stečaja prihodnje raziskave ne bo mogel financirati, kar je v lanskem letu SOZu, kot naročniku raziskave, ustvarilo neplanirano finančno breme v višini nekaj več kot 30.000 evrov. Tako vodstvo SOZ kot tudi pristopniki k projektu NRB se strinjajo, da so spremembe potrebne. Zato je UO SOZ zavzel stališče o nujnosti spremembe v načinu financiranju raziskave, ki bi tudi v prihodnje ostala investicija pristopnikov, po novem pa naj bi pristopniki prevzeli tudi morebitna tveganja, ki jih je doslej nosila zgolj SOZ.

UO SOZ podpira idejo o nadaljevanju projekta NRB v okviru SOZ
Vodstvo SOZ se še vedno zavzema za in podpira ohranitev projekta NRB pod svojim formalnim strokovnim okriljem, ki mu nudi organizacijsko in administrativno podporo, koordinacijo med raziskovalno agencijo in pristopniki ter obveščanje različnih javnosti. Predlagana sprememba je vezana le na način financiranja te raziskave. Ta, kot doslej, ostaja investicija pristopnikov, ki po novem prevzamejo ne le financiranje raziskave pač pa tudi morebitna tveganja, ki jih je doslej nosila SOZ in so ji samo v 2010 ustvarili nekaj več kot 30.000 evrov bremena.

Pavel Vrabec, predsednik Upravnega odbora SOZ je ob tem povedal: »Samo v letu 2010 je SOZ, ki je prostovoljna, samostojna, strokovna in nepridobitna organizacija prevzela neplanirano finančno breme v višini nekaj več kot 30.000 evrov, ker eden od pristopnikov NRB, zaradi stečaja, raziskave ni bil več sposoben financirati. Stališče UO SOZ je, da SOZ ne prevzema več finančnih obveznosti in rizikov ter da naj se finančna razmerja uredijo neposredno med pristopniki in izvajalcem, kar v praksi pomeni, da naj bi v prihodnje pristopniki stroške izvedbe raziskave plačevali neposredno izvajalcu.«

Ob tem je g. Vrabec, predsednik UO SOZ, pojasnil: »Namen UO SOZ ni bil negativen vpliv na preglednost trga. Za to ne vidimo nobenega razloga, saj računamo, da se vsi pristopniki ob podpisu pogodbe zavedajo velikega strokovnega pomena te raziskave, hkrati pa tudi svojih obveznosti in tveganj in so na to tudi ustrezno pripravljeni. Navsezadnje gre za preizkušen finančni model, ki je že vrsto let v praksi pri televizijskih telemetričnih raziskavah, ki jih za pristopnike izvaja agencija AGB Nielsen.«

O prihodnosti NRB kmalu
Vodstvo SOZ je obravnavalo način in pogoje izvajanja projekta NRB v prihodnjem letu, vendar pa do tega dne še ni sprejelo nobene dokončne odločitve o njegovi prihodnosti. V tem trenutku se pripravlja predlog rešitve v okviru obstoječih oz. predlaganih pogodbenih določil med pristopniki, SOZ in izvajalcem.

Projekt NRB, kot mnogi drugi, ki se izvajajo v okviru SOZ-a, je zelo pomemben za preglednost slovenskega medijskega trga in zagotovo je v interesu SOZ, da se projekt tudi v prihodnje izvaja pod njenim okriljem. Izvajanje projekta NRB pod okriljem SOZ daje projektu kredibilnost, kontinuiteto, strokovno podporo in celovitost izvajanja. V prvi vrsti pa predvsem za to, ker je eno temeljnih poslanstev SOZ tudi izvajanje raziskav s področja oglaševanja in komuniciranja, za kar si bo SOZ prizadevala tudi v prihodnje.

Dodatne informacije na [email protected].

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!