Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNacionalna raziskava branosti - valutni podatki NRB 2013

Domače novice

Nacionalna raziskava branosti - valutni podatki NRB 2013

25. Mar 2014
Predstavniki pristopnikov k NRB in družbe Valicon so na današnji novinarski konferenci predstavili valutne podatke NRB za obdobje junij 2013 – februar 2014. NRB je pred več kot desetimi leti v Sloveniji postavila standarde valutnih medijskih raziskav po vzoru razvitih evropskih držav.
Podatki o anketiranju
    
  • Podatki so bili zbrani v obdobju od 1. 6. 2013 do 28. 2. 2014. 
  • Skupna velikost vzorca je n=3.977. 
  • Stopnja sodelovanja je bila 42 %. 
  • Rezultati so uteženi in reprezentativni za slovensko populacijo v starosti od 10 do 75 let po spolu, starosti, izobrazbi, regiji, tipu naselja in dnevu anketiranja. 
  • Število merjenih edicij je 147.

Valutni podatki

Z novim obdobjem je bil model NRB posodobljen, predvsem v smeri zajema branosti tiskanih medijev na različnih platformah. Temu ustrezno je bila spremenjena definicija stika s tiskanim medijem v fazi preverjanja zadnjega stika s posamezno edicijo, ter definicija zadnjega branja v fazi merjenja branosti oz. dosega enega izida, ki šteje kot valutni podatek o branosti. Prepoznavanje edicij še vedno temelji na prepoznavi logotipa posamezne edicije, kar velja kot t.i. »zlati standard« v praksi merjenja dosega tiskanih medijev. Prav tako merjenje branosti še vedno temelji na metodi zadnjega branja (ang. Recent Reading), ki je v uporabi v večini nacionalnih raziskav branosti v svetu in tako tudi v Sloveniji. Zaradi zgoraj navedenih sprememb v meritvi podatki za zadnje obdobje niso neposredno primerljivi s podatki iz preteklih obdobij. Vsi podatki, tudi za vse ostale merjene edicije, so na voljo pristopnikom k NRB in naročnikom določenih uporabniških paketov.

Branost periodičnega tiska v Sloveniji

Na povprečni dan v Sloveniji 700.000 oseb bere dnevnike (41% populacije med 10 in 75 let), 430.000 tednike (25%) in 166.000 mesečnike (10%). Skupaj na povprečni dan skoraj milijon prebivalcev Sloveniji v rokah drži časnik ali časopis (963.000 oz. 56% populacije od 10 do 75 let). Na mesečni ravni pa je doseg tiskanih medijev čez 90% - le slabih 5% populacije tisk ne doseže.

Dnevniki sicer dosegajo 43% oz. 732.000 bralcev na ravni dosega enega izida (neto doseg enega izida vseh dnevnikov), v povprečju pa vsak drugi bralec dnevnika pride v stik z dvema različnima dnevnikoma, na eni od treh platform, na katerih izhajajo (tisk, spletna izdaja, mobilna izdaja), večidel na papirju. Tedniki dosegajo 71% oz. 1.209.000 bralcev na ravni dosega enega izida (neto doseg enega izida vseh tednikov). V povprečju vsak med njimi bere skoraj tri tedenske časopise ali revije (2.8). Natanko takšno je tudi povprečje za mesečnike, ki sicer dosegajo 65% ali 1.110.000 bralcev na ravni enega izida (neto doseg enega izida vseh mesečnikov).

Predstavitev (PPT) bo objavljena na http://www.nrb.info/ predvidoma 25. 3. 2014 po 17. uri, kjer boste našli tudi aktualne valutne podatke.

* * * * * * * *

Projekt NRB poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ). Izvajalec projekta NRB je družba Valicon. Podatke NRB je dovoljeno navajati samo z navedbo vira.

* * * * * * * *

Dodatne informacije:
Borut Odlazek, SOZ: [email protected]

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!