Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNacionalna raziskava branosti - NRB<br />Valutni podatki o medijski potrošnji

Domače novice

Nacionalna raziskava branosti - NRB
Valutni podatki o medijski potrošnji

27. Jul 2007

Zaključeno je prvo polletno obdobje zbiranja podatkov v letu 2007. Po predlogu strokovne komisije, ki nadzira potek NRB, se od januarja 2007 kot valutni podatek uporabljajo letni dosegi medijskih nosilcev, saj so le-ti stabilnejši in za manjše medijske nosilce zanesljivejši. Na javni predstavitvi in novinarski konferenci 19. julija sta Zoran Trojar, predsednik Izvršnega odbora Sveta pristopnikov k NRB in Andraž Zorko, direktor medijskih raziskav družbe Valicon, ki izvaja raziskavo v tekočem razpisnem obdobju, predstavila valutne podatke za 1. polovico leta 2007.

Spremembe v načinu objavljanja valutnih podatkov

Po sklepu strokovne komisije NRB se kot valutni podatek objavljajo letni dosegi. To pomeni, da se ob vsaki objavi podatkov (ob zaključku vsakega polletja) objavijo podatki za zadnjih 12 mesecev. Tokrat tako objavljamo dosege, ki se nanašajo na obdobje drugega polletja 2006 in prvega polletja 2007. Podatki so primerljivi s podatki za leto 2006, ki so bili objavljeni januarja letos ob zaključku drugega polletja 2006. Pri tem pa velja upoštevati, da se polovica obdobja prekriva. V tem primeru je to obdobje drugo polletje 2006, ki je vključeno tako v podatkih, objavljenih januarja letos, kot v podatkih, ki so bili objavljeni danes. V statistiki je tak način prikazovanja podatkov znan pod imenom drseče sredine in se uporablja takrat, ko se zaradi želje po večji zanesljivosti in s tem uporabnosti podatki prikazujejo za daljše časovno obdobje, pri čemer se ta obdobja med seboj prekrivajo.

In kaj nam povedo najnovejši valutni podatki?

Najbolj brana edicija v Sloveniji ostaja priloga Pilot (priloga Dnevnika, Nedeljskega dnevnika in Direkta) s povprečnim dosegom 441.000 bralcev na številko, sledita mu Nedeljski Dnevnik s 415.000 ter priloga Vikend (Dela in Slovenskih novic) s 372.000 bralcev na številko. Na četrtem mestu sledi najbolj bran dnevnik v Sloveniji, to so že nekaj let Slovenske novice, s povprečnim dosegom 355.000 bralcev na številko.

Med zmagovalci po posameznih skupinah ni sprememb glede na predhodno valutno obdobje, razen pri dosegu brezplačnika Dobro jutro, katerega doseg je statistično značilno višji.

Seštevek dosegov vseh edicij, ki so bile vključene v NRB v času od januarja 2006 do junija 2007, se ni bistveno spremenil. Indeks razlike seštevka je 98.5, kar pomeni, da je seštevek dosegov v zadnjem valutnem obdobju (drugo polletje 2006 in prvo polletje 2007) za 1.5 odstotno točko nižji od seštevka dosegov v letu 2006. Izračun nam pokaže, da v branosti periodičnega tiska v Sloveniji v zadnjih pol leta ni prišlo do večjih razlik, če sklepamo po dosegu merjenih edicij.

Spremembe med v raziskavo vključenimi edicijami

Leto 2007 smo pričeli s 150 merjenimi edicijami, kar je natanko toliko, kot je bilo predpisano ob začetku novega obdobja NRB. Med prvim polletjem smo, skladno s pravili vključevanja edicij v NRB, ob začetku izhajanja v merjenje vključili prilogo Nedela Odprta kuhinja in nov brezplačnik Total tedna. Že med polletjem smo zaradi prenehanja izhajanja izključili prilogi Nakup in Delničar ter revijo Magazin. Drugo polletje 2007 smo tako pričeli z merjenjem 149 edicij. Ker s pričetkom novega polletja ni bila vključena nobena nova edicija, seznam pa je krajši od 150, ni bilo potrebe po izključevanju edicij v skladu s pravili izločanja.

  • Spletno mesto Nacionalne raziskave branosti - NRB
Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!