Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNacionalna raziskava branosti – NRB Objavljeni valutni podatki za obdobje julij 2010 /...

Domače novice

Nacionalna raziskava branosti – NRB Objavljeni valutni podatki za obdobje julij 2010 / junij 2011

31. Jul 2011

Od 28. julija so na www.nrb.info javno dostopni aktualni valutni podatki Nacionalne raziskave branosti, ki pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice poteka že deseto leto. Na voljo so osveženi podatki o branosti tiskanih medijev (v prilogi za aktualno valutno obdobje, to je drugo polletje 2010 – prvo polletje 2011.

Najbolj brane tiskane edicije

Med dnevnimi časopisi so še vedno najbolj brane Slovenske novice, ki s povprečnim izidom dosežejo 328 tisoč bralcev, s čimer se uvrščajo tudi v sam vrh branosti tiskanih edicij v Sloveniji nasploh in sicer na sedmo mesto, s katerim se tudi zaključuje seznam edicij, ki s povprečnim izidom dosežejo več kot 300 bralcev. To so Žurnal, na prvem mestu, s povprečno 424 tisoč bralci na številko oz. natanko vsakim četrtim prebivalcem Slovenije v starosti od 10 do 75 let. Tedenskemu Žurnalu sledi priloga Vikend z 384 tisoč bralci na številko, tretje in četrto mesto pa zasedata Nedeljski dnevnik in priloga Pilot, z 352 oz. 341 tisoč bralci na številko. Navedene edicije druži doseg v višini 20% ali več, torej od ene petine pa vse do ene četrtine prebivalcev v starosti od 10 do 75 let. Več kot 300 tisoč prebivalcev pa s posamezno številko dosežeta še prilogi Ona ter Delo in Dom. Prvo deseterico najbolj branih tiskanih edicij v Sloveniji zaključujejo priloga Moj dom (290.000), brezplačni dnevnik Žurnal24 (278.000) ter priloga Polet (235.000).

Najbolj brane tiskane edicije ohranjajo svoj status visoke stopnje branosti

V tabeli v nadaljevanju prikazujemo branost 20 najbolj branih tiskanih edicij v Sloveniji. Prav pri nobeni od njih ni prišlo do statistično značilne spremembe v branosti, prvo takšno najdemo šele na 26. mestu. Najbolj brane tiskane edicije torej ohranjajo svoj status visoke stopnje branosti. Značilno rast branosti smo tokrat zabeležili pri reviji Stop in brezplačniku Predpremiera, nekaj značilnih padcev branosti pa je najti predvsem v spodnjem delu razpredelnice glede na branost, torej pri nekaterih dokaj ozko specializiranih revijah.

V podatkih ne boste več našli brezplačnika Štajerski oglasnik, ki ne izhaja več, podatki pa so objavljeni za prilogo Istra, ki naj bi sicer zadnjič izšla 29. junija. Nekdanji brezplačnik Mobil je postal plačljiva revija, zato ga boste tokrat našli med mesečniki.

Lestvica 20 najbolj branih tiskanih edicij

Najbolj brani

Podatki o raziskavi

Valutno obdobje 2009/II-2010/I: 2.7.2010 – 1.7.2011
Metoda anketiranja: CAPI (računalniško podprto osebno anketiranje)
Vzorčni okvir: 10 – 75 let
Velikost vzorca: n=6.440
Reprezentativnost: spol in starost, izobrazba, regija in tip naselja, dan v tednu
Število merjenih edicij: 148
Več informacij: [email protected]

Aktualni valutni podatki NRB so objavljeni na spletni strani www.nrb.info.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!