Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceNacionalna raziskava branosti - NRB 2005<br />Valutni podatki o medijski...

Domače novice

Nacionalna raziskava branosti - NRB 2005
Valutni podatki o medijski potrošnji za prvo polletje 2005

20. Jul 2005
Zaključeno je prvo polletno obdobje že četrtega leta izvajanja Nacionalne raziskave branosti (NRB), ki jo pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) izvaja družba Cati d.o.o. že od januarja 2002. Primerjava zadnjih valutnih podatkov s predhodnimi nam ne prinaša velikih sprememb. Glede na predhodno, dokaj burno obdobje, se je stopnja branosti umirila. Skupna branost prvih 25 naslovov v prvem polletju ni niti višja niti nižja od branosti prvih 25 naslovov v prejšnem polletju. Med prvimi sedmimi naslovi na lestvici petindvajsetih najbolj branih ni nobenih razlik, vse publikacije so ohranile svoje položaje. Še vedno je najbolj bran Vikend, priloga Dela in Slovenskih novic, med dnevniki so na prvem mestu ponovno Slovenske novice, med tedniki pa Nedeljski dnevnik.

Med prvih deset najbolj branih publikacij sta se glede na predhodno polletno obdobje uvrstila Žurnal in Sobotna priloga na račun premika Družinskega delničarja na 13. mesto iz predhodnega devetega in Lady na 11. mesto iz prejšnjega 10. mesta. Žurnal je publikacija, ki se z uvrstitvijo na osmo mesto ni samo prebil med prvih deset najbolj branih, ampak je tudi publikacija, ki na lestvici beleži najvišjo značilno rast branosti med obema primerjalnima valutnima obdobjema.

V primerjavi s predhodnim valutnim obdobjem so se na lestvici pojavili trije novinci, in sicer Zdravje, Ciciban in Nika. Na račun novih pa so iz lestvice najbolj branih 25 izginili Smrklja, TV Večer in TV Okno, ki vsi beležijo značilni padec branosti.

Značilni dvig branosti, poleg Žurnala, v primerjavi z zadnjim polletjem lanskega leta, beležijo tudi Nika, Salomonov ugankar ter Dnevnik. Nika je publikacija, ki tudi sicer beleži najvišji premik na lestvici proti vrhu in sicer za enajst mest.

Drugo polletje 2005 je hkrati tudi zadnje obdobje izvajanja raziskave na podlagi obstoječe pogodbe o izvedbi med SOZ in izvajalcem. Pristopniki raziskave NRB so skupaj s potencialnimi pristopniki in domačimi ter tujimi strokovnjaki uskladili želje, potrebe in možnosti ter oblikovali pogoje za izvedbo NRB v naslednjem obdobju. V juniju je bilo šest raziskovalnih podjetij povabljenih k oddaji ponudb. Javno odpiranje ponudb bo 25.7. 2005, pristopniki pa nameravajo izvajalca izbrati do konca avgusta.

Podatki NRB 2005 so objavljeni na spletnem mestu: www.nrb.info.

Dodatne informacije:

Zoran Trojar,
predsednik IO SP NRB,
e-pošta: [email protected]

Andraž Zorko,
direktor medijskih raziskav CATI d.o.o.,
e-pošta: [email protected]

Ana Predovič,
direktorica SOZ,
tel: 01/ 439 60 50,
e-pošta: [email protected]

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!