Domače novice
Milena Štular nova predsednica UO SOZ
Ljubljana, 22. december 2011: Na seji 20. decembra 2011 so člani Upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice (UO SOZ) za predsednico v mandatnem obdobju med 1. 1. 2012 in 31. 12. 2013 izvolili Mileno Štular, ki bo funkcijo prevzela od Pavla Vrabca, dosedanjega predsednika UO SOZ.
Milena Štular, do nedavnega izvršna direktorica za področje globalne nabave Mercator d.d., je strokovnjakinja na področju marketinga in prodaje ter menedžerka z bogatimi izkušnjami v slovenskih družbah in mednarodnih korporacijah. Bila je Brand manager (upraviteljica blagovne znamke) in direktorica marketinga vseh proizvodnih programov na vseh trgih nekdanje Jugoslavije v Kolinski in nato direktorica Bestfoods Adria in Unilever Slovenija. Leta 2007 se je vrnila v Drogo Kolinsko d.d. kot članica uprave. Svoje bogate karierne izkušnje kot mentorica deli s študenti na IEDC poslovni šoli na Bledu in v okviru mreže podjetništva CEED Slovenija. Gospa Štular je bila aktivna tudi izven svojih službenih aktivnosti; dva mandata je bila predsednica Slovenskega združenja oglaševalcev, vrsto let članica Upravnega odbora SOZ ter članica in predsednica žirij festivalov SOF in EFFIE. Trenutno je predsednica Slovenskega združenja oglaševalcev (SZO) in članica Upravnega odbora Društva za marketing Slovenije. Leta 2009 je v imenu SOZ prejela nagrado za Oglaševalsko osebnost leta.
Milena Štular je ob imenovanju povedala: »Prva zaveza in poslanstvo SOZ ostajajo uveljavljanje visokih strokovnih standardov in etike oglaševanja, spodbujanje strokovnega razvoja ter zastopanje interesov stroke in članic SOZ tako na nacionalni ravni kot v mednarodnih okvirih. Cilj SOZ-a je njeno nadaljnje uveljavljanje kot osrednje stanovske organizacije. SOZ bo budno spremljala dogajanja na področju pravne ureditve oglaševanja v EU in ažurno obveščala svoje članice, na nacionalni ravni pa se bo aktivno vključevala v oblikovanje in sprejemanje zakonskih predpisov RS, ki posegajo tudi na področje oglaševanja oz. širše tržnega komuniciranja. Člani SOZ se bodo zavzemali za širitev in izboljšanje sodelovanja s sorodnimi organizacijami in izobraževalnimi institucijami.«
O SOZ
Slovenska oglaševalska zbornica je prostovoljna, samostojna, strokovna in nepridobitna organizacija pravnih in fizičnih oseb, ki delujejo na področju dejavnosti oglaševanja in komuniciranja. SOZ je sodobna tripartitna organizacija, kar se dosledno odraža tudi v njenih organih. V okviru SOZ se člani združujejo v tri samostojna strokovna združenja: Slovensko združenje medijev (SZM), Slovensko združenje oglaševalskih agencij (SZOA) in Slovensko združenje oglaševalcev (SZO). Pridruženi člani se združujejo na ravni projektov. Interese medijev v Upravnem odboru SOZ poleg Tomaža Drozga, predsednika SZM in predsednika uprave družbe Adria Media Ljubljana, zastopata še Robert Hernec, direktor trženja Europlakat, in Pavel Vrabec, generalni direktor Pro plus. Predstavniki oglaševalcev so Enzo Smrekar, glavni poslovni direktor (COO) Skupine Droga Kolinska in član uprave družbe Droga Kolinska, d.d., Kristina Sket, vodja oddelka marketing, UniCredit Banka Slovenija in Milena Štular, predsednica UO SOZ, predsednica SZM in izvršna direktorica za področje globalne nabave Mercator d.d. Predstavniki agencij so Roman Berčon, direktor, Votan LeoBurnett, Špela Levičnik Oblak, regijska direktorica TBWA CEE / Adriatic, in Andraž Zorko, direktor medijskih in komunikacijskih raziskav, Valicon.
Dodatne informacije na [email protected].