Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceMednarodne nagrade za komunikacijsko odličnost

Domače novice, Mednarodne novice

Mednarodne nagrade za komunikacijsko odličnost

22. Apr 2020

Mednarodno priznanje za komunikacijsko odličnost zlato pero sta letos prejela dva naša člana - A1 Slovenija z dvema nagradama za »Lahkonočnice« in »Skria1ka« in Zavarovalnica Triglav v kategoriji publikacij za digitalno izdajo letnega poročila. Letos bo prvič, po več kot 40 letih, tudi virtualna podelitev nagrad Zlato pero, in sicer 16. junija iz Chicaga.

»Lahkonočnice in SkriA1ka sta na prvi pogled povsem različna projekta družbene odgovornosti. Prvi traja že nekaj let, drugi je trajal le nekaj ur. Prvi ustvarja dediščino, s katero bodo lahko rasle tudi prihodnje generacije. Drugi je nagovarjal trenutek v času. Navkljub razlikam pa imata nekaj skupnih točk. V prvi vrsti vizijo, izvirnost in predanost kakovostni izvedbi. Ravno skupne točke, za katere si v A1 tudi sicer prizadevamo na vseh področjih, so tiste, ki so ju uvrstile med najbolje komunikacijske projekte v letošnjem izboru Zlato pero. Hkrati sta nagradi tudi nov dokaz odličnih rezultatov obeh projektov. Zato sta nagradi namenjeni ne samo vsem, ki projekta ustvarjajo, ampak tudi vsem, ki ju spremljajo. Seveda pa nas nagradi nista uspavali. Že danes tako ob svetovnem dnevu glasu izidejo nove Lahkonočnice,« so povedali pri A1 Slovenija.

V Studiu Kernel so se razveselili dveh Zlatih peres, pri katerih žirija na poti do rezultatov in rešitev ceni komunikacijsko inovativnost, strateškost in učinkovitost. Po mnenju Vite Kernel, ki je podjetje za strateško komuniciranje ustanovila pred četrt stoletja, vodita do želenih rezultatov strokovnost in dobro projektno sodelovanje. Nagrado za »digitalno izdajo letnega poročila Skupine Triglav 2018« so prejeli za dovršeno spletno izdajo publikacije ter jasen večkanalni nagovor, prilagojen deležnikom. Delijo si jo z naročnikom, Zavarovalnico Triglav. Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica Marketinga, je povedala, da so priznanja posebej veseli, ker prihaja v času posebnih pogojev poslovanja, ko pospešeno uresničujejo svojo strategijo, v kateri imajo veliko vlogo digitalni mediji.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!