Domače novice
Kliping MAP: Pojavljanje treh dobrih mož v medijih
V duhu predprazničnega časa, so v Kliping MAP tokrat analizirali, kako uspešni so v tekmi za medijsko pozornost trije dobri možje. V Klipingovi bazi skoraj 16 milijonov medijskih objav so pogledali, kakšen delež glasu (share of voice) imajo Božiček, Miklavž in Dedek Mraz.
Božičkovo trdno vztrajanje na prvem mestu ni nikogar presenetilo, zato pa smo se razveselili Miklavževe rasti števila medijskih objav v preteklih letih, s čimer se je Božičku precej približal. Zanimivo je tudi, da ne glede na vse družbene spremembe Dedek Mraz ohranja svoj manjši, a trden delež glasu.
Kliping MAP je platforma, ki omogoča učinkovito spremljanje in analizo medijskih objav. Prijazen uporabniški vmesnik, ki smo mu nedavno dodali tudi video navodila za uporabo, omogoča komunikatorjem, da učinkovito spremljajo, analizirajo in dokazujejo svoje rezultate na področju odnosov z javnostmi. Seveda pa je >velike podatke< (v bazi so medijske objave za zadnjih 8 let v regiji Adriatic) mogoče izkoriščati tudi za analize na teme, ki jih sicer naši naročniki ne spremljajo redno. Tako lahko podrobno analiziramo trende, deležniške skupine, mnenjske voditelje, javno agendo in druge teme, ki so relevantni za delo komunikatorjev ali pa odločevalski proces. Tako kot je v teh dneh relevantna debata o dobrih treh možeh.