Domače novice
Katie Paine: Kako s podatki vzpostaviti strateško razliko
Komuniciranje je za marsikoga mehka stroka, kjer težko izmerimo učinke. A ravno merjenje učinkov pomaga dokazati vrednost, ki jo lahko komuniciranje dodaja v organizaciji. Bi se bilo komunikatorjem lažje pogovarjati z vodstvi, če bi govorili o kazalnikih, benchmarkih, donosih? Bi morda tako dobili več zaupanja, več odgovornosti, nenazadnje višji status v organizaciji? Bi s tem v Sloveniji imeli več ljudi z nazivom CCO (Chief Communications Officer)?
Odgovore na ta vprašanja bomo iskali na strokovnem dogodku »Merjenje donosa na komuniciranje - Kako nam podatki pomagajo vzpostaviti strateško razliko«, kjer bo gostja Katie Delahaye Paine, svetovno znana strokovnjakinja na področju merjenja učinkov komuniciranja, znana tudi kot @queenofmetrics. Njeni knjigi Measure What Matters (Wiley, 2011) in Measuring Public Relations (KDPaine and Partners, 2007) sta obvezno branje za vsakogar, ki želi v svoji organizaciji ustvarjati vrednost preko komuniciranja.
Z dogodka boste odšli bogatejši za:
- nova spoznanja na področju merjenja komunikacijskih učinkov in donosa na investicijo v komuniciranje,
- priporočila, kako načrtovati komunikacijske aktivnosti, da boste dosegli soglasje z vodstvom in ustvarjali partnerstva z različnimi deležniki,
- nasvete, kako lahko metriko uporabite v vsebinah vaših komunikacijskih aktivnosti.
Dogodek bo v torek, 4. aprila 2017 v hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, število mest je omejeno, za naročnike Klipingovih storitev je udeležba brezplačna!
Prijavite se že danes!