Domače novice
Kako slovenski mediji poročajo o počitnicah?
Priznajte… Kljub temu, da je za komunikatorje še visoka (delovna) sezona, ste vsaj s kakšnim nevronom že na počitnicah. Morda vas k temu poleg poletnega vremena spodbudi tudi medijsko poročanje. V Klipingovi bazi skoraj 17 milijonov medijskih objav smo tokrat pogledali, kako v medijih kotirajo počitnice.
V tednu med 22.5. in 29.5.2017 smo na Klipingu zabeležili 100 objav, ki so vsebovale besedo “počitnice”, v celem letu (analizirano obdobje med 16.5.2016 in 16.5.2017) pa več kot 15.000. Pričakovano se konice medijskih objav pojavljajo v času – počitnic. Število začne naraščati ob koncu šolskega leta, naslednjič sredi julija, ko se začne visoka turistična sezona, še en višek je sredi avgusta, ko mediji pišejo o bližajočem se koncu počitnic. Beseda “počitnice” se največkrat pojavlja v tiskanih medijih (objave v tisku predstavljajo kar 63% vseh objav), kar je nekoliko presenetljivo: pri večini tem, ki jih v Klipingu analiziramo za naše naročnike, imajo namreč v strukturi medijev največji delež spletni mediji. Največ objav z besedo “počitnice” smo v analiziranem obdobju našli v časopisu Delo (slabih 650), sledita mu Večer in Primorske novice.
Zanimiv je tudi vsebinski kontekst: besedni oblak pokaže, da se ob besedi počitnice v slovenskih medijskih objavah omenjajo še besede otroci, poletje, oddih, od konkretnih kategorij destinacij so se velikokrat pojavile “terme”, med državami pa sta najbolj izstopali Slovenija in Hrvaška.
Naj bodo tudi za vas počitnice ravno prav dolge in prijetne!