Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceKaj se komunikatorji lahko naučimo od Donalda Trumpa?

Domače novice

Kaj se komunikatorji lahko naučimo od Donalda Trumpa?

4. Okt 2017

Donald Trump je konec maja čivknil »Despite the constant negative press covfefe«. Objava je razburkala digitalni svet: povzročila je na sto tisoče retvitov in všečkov, skoraj 7 milijonov iskanj besede »covfefe« na Googlu, članek o »covfefe« je našel mesto na Wikipediji. Nič čudnega. A o očitno zatipkani objavi so poročali tudi klasični mediji: do sredine septembra je ključno besedo »covfefe« vsebovalo 17.205 objav v klasičnih medijih v ZDA, kar je morda pričakovano, Donald Trump je le ameriški predsednik. A kako potem pojasniti 1.768 objav v Nemčiji, 1.209 objav v Veliki Britaniji in 760 v Franciji? Slovenski mediji so prav tako sledili trendu, o tem je recimo poročala informativna oddaja 24 ur. 

Podatki nam govorijo dvoje. Prvič, komunikacija ima lahko pomembne učinke. Drugič, te učinke je možno izmeriti in analize uporabljati za boljše načrtovanje komuniciranja v prihodnosti. Na SOZ akademiji z naslovom »Kdo je pripomogel k uspehu Donata Trumpa« je Divna Brkič Hendrickx iz Klipinga predstavila nekaj primerov, ko je merjenje medijskih učinkov komuniciranja prispevalo k boljšemu načrtovanju komunikacij: 
 
  • Ena od slovenskih nevladnih organizacij je tako z medijsko analizo ugotovila, kako spremeniti način komuniciranja in predvsem razširiti nabor sogovornikov medijem. 
  • Ponudnik širokopotrošnega izdelka je z medijsko analizo primerjal prodajne rezultate ob lansiranju novega izdelka in ugotovil, da količina medijskih objav ni ključno vplivala na gibanje prodaje, zato pa je k temu zelo pripomogla kakovost objav (pojavljanje znamke v naslovu, fotografije, ter dejstvo, da je bila znamka primarna tema objave). 
  • Rimokatoliška cerkev je z analizo družbenih medijev ugotavljala, kdo so na spletu mnenjski voditelji v povezavi z njihovimi temami. 
  • Sponzor športnega dogodka je na podlagi analize prilagodil komuniciranje z mediji in naslednji dosegel boljšo pojavnost svoje znamke.   
 
Kako pa vi analizirate svojo medijsko pojavnost? 
 
aa
Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!