Domače novice, Novice SOZ splošne, Sporočila za javnost, Vezane na člane
Intervju: mag. Simon Furlan, direktor Sektorja za marketing, Telekom Slovenije, Oglaševalec leta za leto 2015
Družba Telekom Slovenije je prejela nagrado Oglaševalec leta za leto 2015 za strokovno, inovativno in izvirno delo na področju tržnega komuniciranja, ki se je odražalo v celostni odličnosti nastopa na trgu v letu 2015. V intervjuju z mag. Simonom Furlanom, direktorjem Sektorja za marketing, Telekom Slovenije, boste izvedeli, kaj družbi ta nagrada pomeni in kakšni so njihovi načrti za prihodnost.
mag. Simon Furlan, direktor Sektorja za marketing, Telekom Slovenije
Kaj vam predstavlja prejem stanovske nagrade Slovenske oglaševalske zbornice, Oglaševalec leta za leto 2015?
V Telekomu Slovenije nagrado Oglaševalec leta za leto 2015, ki smo jo prejeli v družbi odličnih blagovnih znamk, razumemo kot priznanje za konsistentno, inovativno in strateško upravljano marketinško komuniciranje skozi daljše časovno obdobje, ne zgolj v minulem letu. Predstavlja nam priznanje stroke, da se kot podjetje uspešno prilagajamo tržnim razmeram, da smo uspešno izpeljali konsolidacijo blagovnih znamk z ustvarjanjem ene močne krovne blagovne znamke in da smo poenostavili komunikacijo s svojimi uporabniki. Da smo torej postali dinamični in da znamo prisluhniti svojim uporabnikom. V konkurenčno intenzivni telekomunikacijski panogi operaterji nenehno iščemo nove poti in platforme, prek katerih bi uporabnikom ponudili tehnološko najnaprednejše storitve, s katerimi bi zadovoljili vse njihove komunikacijske potrebe. Ob tem pa uporabniki pričakujejo vrhunsko storitev in vedno več komunikacij za vse nižjo ceno. Stanovska nagrada nam predstavlja torej potrditev, da smo uspeli doseči ravnovesje med jasno komunikacijsko platformo in konkretno obljubo, ki jo dajemo uporabnikom na eni, ter celovito prodajno in poprodajno podporo, ki jim jo zagotavljamo 24 ur na dan, na drugi strani.
Na kaj ste pri vašem nastopu na trgu še prav posebej ponosni? Seveda poleg nagrad, ki so vam jih prisodile številne strokovne žirije?
Uspešne blagovne znamke in uspešnega nastopa na trgu ni brez dobre ekipe zaposlenih. Povezovanje marketinških, komunikacijskih, prodajnih, poslovnih, storitvenih ter razvojnih ciljev in aktivnosti je izziv, s katerim se soočajo vse korporacije, vendar pa so cilji dosegljivi, če imaš kot operater za seboj vrhunsko omrežje, razdelano infrastrukturo in učinkovito podporo. V Telekomu Slovenije smo v zadnjem obdobju na tem področju naredili pomemben korak naprej v povezovanju vseh segmentov poslovanja. In to se odraža tudi v našem celostnem nastopu na trgu.
Izbor Oglaševalca leta poteka kar v treh krogih (v prvem krogu kandidate nominirajo člani SOZ, v drugem krogu člani SOZ ponovno glasujejo za potrjene kandidate, ki se jim prištejejo točke osvojenih nagrad na področju oglaševanja, v tretjem, zadnjem krogu pa se glasovom članov SOZ in točkam osvojenih nagrad prištejejo še glasovi komisije). V čem ocenjujete je skrivnost Vašega uspeha, za katerega je vaša družba letos prejelo to nagrado?
O tem, zakaj so glasovali za nas, bi verjetno morali vprašati sodelujoče in strokovno komisijo. Upam pa, da so v našem delu in tržnem nastopu prepoznali inovativnost, konsistentnost in dolgoročno zasnovano delo. V Telekomu Slovenije ne stavimo na šprint, lahko bi rekel, da nam je veliko bližje tek na srednje proge. In bolj kot kratkoročen uspeh so nam pomembna partnerstva. Pa naj gre za partnerstva z uporabniki naših storitev ali poslovnimi partnerji, komunikacijo, našo celostno podobo ali družbeno odgovorna dejanja. Vsak od teh elementov je pomemben pri ustvarjanju uspešne zgodbe.
Kako in zakaj se je rodila in se uresničuje zaveza slovenski glasbi v oglasih vaše družbe?
Telekom Slovenije je vodilni nacionalni telekomunikacijski operater. Iz tega izhaja tudi naša odgovornost do širšega in ožjega družbenega okolja, v katerem delujemo. S svojimi dejanji skušamo družbi vračati, med tovrstne aktivnosti pa sodi tudi promocija slovenske glasbe skozi naše tržno-komunikacijske aktivnosti. To seveda ne pomeni, da tuje glasbe ne uporabljamo, nam je pa slovenska veliko bližja.
Kako vidite delo ostalih oglaševalcev in njihovih blagovnih znamk, ki so se prav tako potegovali za to nagrado? Ali v Sloveniji obstajajo dobre zgodbe, ki bodo preživele, če si na hitro sposodimo slogan letošnjega SOF-a?
V letošnjem izboru za Oglaševalca leta so bile same odlične blagovne znamke. Podjetja se zavedajo pomena, ki jo imajo blagovne znamke, zato jih upravljajo načrtno, dolgoročno in skladno s svojimi vrednotami. Prepričan sem, da se Sloveniji na tem področju za dobre zgodbe tudi v prihodnje ni bati.
Poslanstvo SOZ je tudi skrb za uveljavitev standardov oglaševalske industrije. Kako v vaši družbi skrbite, da se standardi (določila samoregulative, izobraževanja, dokumenti dobre prakse) uveljavljajo in spoštujejo?
Spoštovanje samoregulativnih standardov je sestavni del našega tržno-komunikacijskega procesa in del mnogih debat s strokovnjaki iz agencij, ko pripravljamo tržno-komunikacijske kampanje. Mislim, da je prav, da se vsi v tem t.i. trikotniku zavedamo pomena standardov in odgovornosti, ki jo kot oglaševalci imamo na tem področju.
Ker nihče ne sme spati na lovorikah, kakšne načrte na področju oglaševanja ima Telekom Slovenije v naslednjem letu, ko se boste ponovno potegovali za stanovsko nagrado SOZ, Oglaševalec leta za leto 2016?
Vsakdo rad prejme kako medaljo ali osvoji stopničke, ampak do velikega kristalnega globusa je dolga pot. Recimo, da je nagrada Oglaševalec leta medalja, da pa do velikega oglaševalskega globusa še nismo prišli. V Telekomu Slovenije imamo sprejeto strategijo družbe do leta 2020, ki bo v naš odnos z uporabniki, pa tudi v naše poslovanje prinesla številne spremembe in novosti. Te novosti in zastavljene poslovne cilje bomo seveda morali aktivno podpreti tudi s tržno-komunikacijskimi in marketinškimi aktivnostmi. Predlagam, da počakate in se na tej poti pustite presenečati.
Kakšen nasvet bi dali ostalim oglaševalcem, ki se bodo prav tako naslednje leto potegovali za to nagrado?
Veliko raje, kakor da dajemo nasvete, se učimo od drugih. Učimo se torej na dobrih in slabih praksah, spoznavajmo svoje kupce, uporabnike in okolje, v katerem delujemo, bodimo pogumni, potrpežljivi, inovativni in imejmo jasno zastavljene cilje. Potem pridejo tudi dobre zgodbe, ki jih je vredno deliti.