Domače novice
Grey Ljubljana in Agencija 101 med najboljšimi na Cannes Lions 2018
Na letošnjem festivalu Cannes Lions sta se v ožji izbor prebili dve slovenski agenciji, in sicer Agencija 101 in Grey Ljubljana. Zaupali sta nam, kako gledajo na odlično uvrstitev.
"Čeprav smo močno stiskali pesti za vsaj enega leva, smo seveda uvrstitve v ožji izbor neskončno veseli, saj je tudi to za nas izjemno priznanje. Prav tako smo navdušeni nad uspehom kolegov iz Agencije 101. Pozdravljamo ambicijo in pogum ter hkrati upamo, da bo letošnji uspeh v Cannesu opogumil tudi druge agencije in znamke za bitko na najpomembnejšem svetovnem odru naslednje leto." - Grey Ljubljana
"Uvrstitev med 10 % najboljših kampanj na svetu je velik uspeh, na katerega smo zelo ponosni. Še posebej ker gre za zelo zahtevno podkategorijo Excellence in PR–Corporate social responsibility, kjer se je naš projekt znašel v izjemni družbi nominirancev za titanskega leva. Največja nagrada za Agencijo 101 pa je projekt Skriti escape room sam po sebi, saj si štejemo v čast, da lahko svoje veščine kreiranja in vodenja komunikacijskih kampanj usmerimo v dober namen, za pomoč nemočnim otrokom. Hvaležni smo za to priložnost in za zaupanje vseh vpletenih. Veseli smo realnega učinka kampanje v lokalnem okolju in ponosni na odobravanje, ki ga je kampanja dosegla doma in v tujini." - Agencija 101