Domače novice, Član članu
Generali zavarovalnica s pobudo, ki nagovarja vsakega izmed nas
V leto 2020 smo vstopili z največjim korakom doslej. Združitev zavarovalnice Adriatic Slovenica in Generali zavarovalnice pomeni, da imamo sedaj, kot največja mednarodna zavarovalnica v Sloveniji, pod okriljem kar 660.000 zavarovancev in več kot milijon sklenjenih zavarovalnih polic.
Ob vseh združitvenih nalogah in reorganizaciji smo posebno pozornost namenjali zavarovancem. Naša usmeritev je bila, da združitev strankam prinese dodano vrednost in hkrati njena izvedba ne povzroča komunikacijskih šumov. Pod okriljem združene Generali zavarovalnice je danes zavarovancem na voljo celovit spekter produktov in širša prodajna mreža, naše osrednje vodilo pa še naprej ostaja najvišje zadovoljstvo strank. Novo pot smo obeležili tudi z novo komunikacijsko platformo Zaupaj v svojo pot, s katero sledimo globalni poziciji in postajamo življenjski partner našim zavarovancem.
Situacija, ki smo ji priča danes v Slovenij in po vsem svetu, je takoj za združitvijo pred celotno ekipo postavila velik izziv. Ne gre zgolj za potencialno poslovno škodo, temveč za ogrožena življenja vseh nas – zaposlenih, njihovih bližnjih, zavarovancev, pa tudi najbolj ranljivih skupin (starejši, socialno ogrožene družine). Zato smo se takoj ob začetku novih razmer odzvali z donacijo ZPM Ljubljana Moste Polje in s povezanim dejanjem Zavarovalnice Save, Zavarovalnice Triglav, Vzajemne in Generali zavarovalnice pomagali pri nakupu najnujnejše opreme za Upravo Republike Slovenije za zaščito in reševanje.
Ena izmed naših prvi skrbi so bili tudi zaposleni, ki smo jim karseda hitro omogočili delo od doma, hkrati pa s prilagoditvijo poslovanja poskrbeli za nemoteno delovanje za stranke, ki lahko najnujnejše storitve opravijo nemoteno preko spleta.
Odgovornost podjetij in oglaševalcev je v takšnih časih veliko večja kot običajno. Pomislimo, kaj vse lahko naredimo za pomoč skupnosti. V Zavarovalnici Generali smo si bili skupaj z agencijo Pristop že v začetku epidemije COVID–19 enotni, da bomo svoje znanje ter razpoložljiva finančna sredstva in medijski prostor uporabili, da naredimo nekaj dobrega. Pri tem sledimo premisi, da mora poslanstvo blagovne znamke živeti naprej tudi v kriznih časih. Če ljudem obljubljamo varnost in smo njihov življenjski partner na vsakem koraku in obdobju njihove poti, kaj jim lahko ponudimo v dani situaciji, kako jih lahko pomagamo?
Samozaščitno vedenje je tema, o kateri do sedaj kolektivno nismo ravno razmišljali oz. smo jo vsi jemali kot nekaj samoumevnega. Epidemija virusa COVID-19 pa nas je spodbudila k intenzivnemu premisleku našega vsakdanjega ravnanja ter kako to vpliva na družbo okoli nas.
Dejstvo je, da se je naš vsakdan v času samoizolacije korenito spremenil, zato se temu prilagaja tudi Zavarovalnica Generali. Postajamo del tega spremenjenega vsakdana ter vzpostavljamo komunikacijo, ki bo nadaljevala zgodbo tudi po zaključku epidemije. Največji dosežek epidemije namreč bo, če se bodo tovrstna samozaščitna vedenja tudi dolgoročneje uspešno zasidrala v kolektivno zavest – da se bodo ljudje tudi v prihodnje zavedali, da je najboljše zavarovanje pred nesrečami in boleznimi prav naše lastno ravnanje.
Naša sedanja in bodoča prizadevanja smo zato povezali v iniciativi #Najboljše zavarovanje je tvoje ravnanje. Zavarovalnice običajno mirimo ljudi in jim obljubljamo varnost – morda pa jim premalokrat povemo, da lahko za svojo varnost in za varnost svojih bližnjih največ naredijo sami. To zavedanje se je dodatno okrepilo ravno sedaj v času epidemije in to zavedanje bi radi gradili tudi v prihodnosti. Želimo vzgojiti odgovorne in ozaveščene posameznike, saj so ti ključni steber varne in odgovorne družbe.
Pod okriljem iniciative smo združili strokovnjake, ki širši javnosti preko spleta (https://www.facebook.com/generali.si/, https://www.instagram.com/generali_zavarovalnica/,
https://www.generali.si/najboljse-zavarovanje-je-tvoje-ravnanje) podajajo nasvete, spodbude in razmišljanja, ki v teh spremenjenih in izzivov polnih razmerah usmerjajo ravnanje ljudi v odgovorno in pripomorejo k temu, da vsak posameznik prispeva k boljšemu ravnanju ne le sebe, ampak tudi svoje okolice, družbe.
Vsak četrtek nudimo spletna predavanja v živo z vsebinami, ki jih ljudje v preživljanju tega obdobja potrebujemo. Prof. Dr. Matej Tušak je z uvodnim predavanjem Psihologija ljudi v izolaciji poudaril pomen psihičnega zdravja in razložil razloge za trenutna občutja ter podal smernice, kako lažje in boljše preživimo čas osame. Naslednji teden je sledil sproščen vklop v živo reperja Trkaja, ki je poskrbel za koncert, kar v copatih. V prihajajočih tednih bomo nadaljevali z vsebino z zdravstvenega področja, poskušali odpraviti nekaj nejasnosti v zvezi s trenutnim stanjem malih podjetij, poskrbeli za prave nasvete glede vzdrževanja fizične kondicije in opogumljali, kako sami poskrbimo za večja in manjša popravila doma ter kaj narediti z avtomobili in ostalo lastnino v tem času.
Vse koristne vsebine in nasveti se združujejo na podstrani https://www.generali.si/najboljse-zavarovanje-je-tvoje-ravnanje, k sodelovanju širjenja odgovornega ravnanja pa smo povabili tudi nekaj znanih slovenskih vplivnežev, saj le ti trenutno dosegajo ljudi na podoben način kot klasična oglaševalska orodja.
Pri podajanju nasvetov sodelujejo tudi strokovnjaki za različna področja s strani zaposlenih Generali zavarovalnice in tako skupaj z zunanjimi strokovnjaki in vplivneži ustvarjajo stičišče vsebin, ki v času krize pomaga pri bolj odgovornem ravnanju posameznikov in jim z vsebinami izboljšuje vsak dan.
Iniciativa # Najboljše zavarovanje je tvoje ravnanje bo trajala tudi še po tem, ko se bo naše življenje vsaj malo umirilo in vrnilo v »novo normalo« . Takrat bo postala tudi del naših sponzorskih aktivnostih in različnih dogodkov, kjer se srečujemo z našimi zavarovanci – seveda z novimi in prilagojenimi vsebinami.
Do takrat pa ostanite doma in ostanite zdravi, saj je najboljše zavarovanje vaše ravnanje.
Generali zavarovalnica