Domače novice
DotMetrics in Ipsos v finalu IAB Research Awards
Hrvaški startup DotMetrics, ki v partnerstvu z Ipsos Adria izvaja raziskavo merjenje obiskanosti spletnih strani v Sloveniji, Srbiji, Bosni in Hercegovini ter na Hrvaškem, se je uvrstil v finalni izbor tekmovanja IAB Research Awards. DotMetrics in Ipsos Adria sta se prijavila prvič in se takoj uvrstila v finale izbora. Projekte je ocenjevala 6-članska žirija, med člani pa sta bila tudi Tony Evans, Director of Marketing Science na Facebooku in Nick Hiddleston, Worlwide Research Director ZenithOptimedia.
DotMetrics je v partnerstvu z Ipsos Adria v tekmovalni program prijavil projekt »Exclusive users«, ki nudi rešitev za področje merjenje občinstva, t.i. Audience Measurement. Za kakovostno uporabo podatkov v namene medijskega planiranja, je treba izluščiti število posameznikov, ki obiskujejo samo eno od izbranih spletnih strani, tj. njene ekskluzivne uporabnike. Do zdaj še nobeno podjetje ni ponudilo ustrezne rešitve, uporabniki sistema DotMetrics pa lahko zahvaljujoč projektu Exclusive users ugotovijo število ljudi, ki se ne prekriva z drugimi spletnimi stranmi.
Izvajalec raziskave MOSS - merjetnje obiskanosti spletnih strani v obdobju 2016-2018 je raziskovalna družba Ipsos. Ipsos je tretja največja svetovna raziskovalna agencija in eden vodilnih svetovnih izvajalcev merjenja potrošnje medijev, medtem ko je Ipsos Adria vodilni regionalni izvajalec merjenja medijske potrošnje (izvzeta televizija) in hkrati tudi ad-hoc medijskih raziskav. Ipsos Slovenija je del mednarodnega podjetja Ipsos od leta 2009, del Adria clusterja pa od leta 2015.