Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceDobro jutro, oglaševalci! NEHAJMO PREKINJATI, ZAČINIMO USTVARJATI. Blagovne znamke kot...

Domače novice

Dobro jutro, oglaševalci! NEHAJMO PREKINJATI, ZAČINIMO USTVARJATI. Blagovne znamke kot ustvarjalci vsebin.

18. Nov 2014
V četrtek, 4. decembra 2014, bo ob 8.30 v Kristalni palači (2. nadstropje) BTC City Ljubljana potekalo zadnje letošnje srečanje Dobro jutro, oglaševalci!, tokrat z Urošem Goričanom, kreativnim direktorjem, Publicis Groupe Slovenija, in prvim slovenskim diplomantom visoko cenjenega podiplomskega študija na Berlin School of Creative Leadership, ki bo poskusil odgovoriti na vprašanje, kaj se lahko blagovne znamke naučijo od ustvarjalcev vsebin.

“NEHAJMO PREKINJATI, ZAČINIMO USTVARJATI.”
Blagovne znamke kot ustvarjalci vsebin.

Uroš Goričan, kreativni direktor, Publicis Groupe Slovenija, in prvi slovenski diplomant visoko cenjenega podiplomskega študija na Berlin School of Creative Leadership.

O vsebini
Med marketinško stroko obstaja popularno prepričanje, da morajo blagovne znamke nehati prekinjati (medijske) vsebine z oglasi in začeti ustvarjati svoje. To pomeni, da se morajo začeti obnašati kot medijske hiše oziroma založniki vsebin. A kaj se zgodi, ko blagovne znamke zapustijo območje tradicionalnih oglaševalskih formatov? Kakšne so najbolj primerne vsebine? Kdo je najbolj usposobljen za ustvarjanje takšnih zgodb? Kakšen bo nov ekosistem med klienti, agencijami in medijskimi hišami ter kdo bo v njem prevladal?

Osnova vsake vsebine je seveda zgodba. Univerzalnega recepta za dobro zgodbo ni, obstajajo pa načini, kako lahko znanja ustvarjalcev zgodb pomagajo blagovnim znamkam ustvariti svoje in kako lahko te postanejo del njihove komunikacijske strategije.

Predstavitev bo temeljila na magistrski nalogi v okviru Berlin School of Creative Leadership, ki skuša skozi dramaturški, strateški in poslovni vidik odgovoriti na vprašanje, kaj se lahko blagovne znamke naučijo od ustvarjalcev vsebin (scenaristov, producentov in medijskih hiš).

Prosimo, da prisotnost potrdite po e-pošti: [email protected] do vključno 28.11.2014.
Obvezno navedite: ime in priimek, podjetje, delovno mesto in e-naslov*.
Za člane SOZ je udeležba brezplačna.

Srečanje bomo predvidoma zaključili do 10.15. Brezplačno parkiranje je zagotovljeno.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!