Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceDOBRO JUTRO, OGLAŠEVALCI! “Iz prakse in za prakso tržnega komuniciranja in oglaševanja”

Domače novice

DOBRO JUTRO, OGLAŠEVALCI! “Iz prakse in za prakso tržnega komuniciranja in oglaševanja”

4. Dec 2013
Na zadnjem letošnjem dogodku za člane SOZ, ki bo v sredo, 18. decembra 2013, s pričetkom ob 8.30 v Kristalni palači (glavni vhod, 2. nadstropje) v BTC City v Ljubljani, bomo gostili Andrejko Grlić, glavno tržno inšpektorico TIRS in predstavnike Olimpijskega komiteja Slovenije. Dogodek bo hkrati tudi predpraznično srečanje članov SOZ.

Tradicionalno strokovno srečanje tokrat organizira Slovenska oglaševalska zbornica v sodelovanju s Tržnim inšpektoratom Republike Slovenije in Olimpijskim komitejem Slovenije.

V uvodnem delu nam bo ga. Andrejka Grlić, univ.dipl.pravnica, glavna tržna inšpektorica, TIRS, predstavila glavne ugotovitve TIRS pri nadzoru predpisov s področja tržnega komuniciranja in oglaševanja ter prisotne povabila k debati o konkretnih problemih, s katerimi se srečujejo pri svojem delu.

Pred nami pa je velik športni dogodek, Zimske olimpijske igre Soči 2014, ki bo zagotovo zanimiv za oglaševalce in njihove tržnokomunikacijske aktivnosti, za katere pa veljajo določene pravice uporabe olimpijskih simbolov in pravila oglaševanja. Z nami bodo dr. Tone Jagodic, generalni sekretar OKS, ki bo predstavil olimpijski marketing in olimpijske blagovne znamke, mag. Taja Škorc, vodja projektov, Marketing OKS, ki bo spregovorila o zaščiti olimpijski simbolov in pravilih oglaševanja v povezavi z olimpijskim gibanjem. V nadaljevanju se bosta gostom okrogle mize pridružila še Blaž Bolcar, odvetnik, specializant za športno pravo ter partner družbe Sportelement, d.o.o., in Jernej Smisl, vodja korporativnega marketinga in odnosov z javnostmi pri Skupini Laško.

Olimpijske igre predstavljajo največji športni spektakel in sanje vsakega vrhunskega športnika. Simbol olimpijskih iger predstavljajo olimpijski krogi, eden najbolj cenjenih in prepoznanih simbolov na svetu. Po raziskavi MOK olimpijski znak prepozna 96% populacije v 16-ih državah, kjer MOK izvaja raziskavo, medtem ko v Sloveniji ob prikazu olimpijskih krogov 90,7% populacije pravilno navede njihov pomen. Olimpijski krogi, kot najbolj prepoznana in spoštovana blagovna znamka na svetu, služijo kot ambasador olimpijskega gibanja po vsem svetu ter prinašajo pozitivne vrednote športa, ugled in spoštovanje. Mednarodni olimpijski komite olimpijske simbole kot blagovne znamke zaščiti po celem svetu. Mednje poleg olimpijskih krogov uvrščamo tudi: olimpijsko zastavo, plamenico, ogenj in druge olimpijske simbole, vključno z besedo olimpijski in olimpijske igre. Poleg olimpijskih simbolov pa so zaščiteni tudi simboli olimpijskih iger (besedne zveze, maskote, piktogrami, ipd). Pravico do uporabe imajo izključno olimpijski sponzorji. Vsaka nezakonita in neupravičena uporaba olimpijskih simbolov pomeni zmanjševanje sponzorske ekskluzivnosti,zato Mednarodni olimpijski komite in Olimpijski komite Slovenije izvajata številne ukrepe proti t.i. trženju iz zasede.

Vabimo vas, da nam morebitna vprašanja posredujete vnaprej na [email protected], da jih bomo lahko še pred dogodkom posredovali gostom.

Prijavnine za člane SOZ ni! Prosimo, da prisotnost potrdite po e-pošti: [email protected] ali po telefonu 01 439 60 50 (Marjeta Šuper) do vključno ponedeljka, 16. decembra 2013. Dobrodošli so tudi vaši sodelavci, prosimo pa, da sporočite imena vseh, ki bi si želeli dogodka udeležiti.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!