Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceDietmar Dahmen navdušil na prvi celodnevni delavnici SOZ Akademije 2014

Domače novice

Dietmar Dahmen navdušil na prvi celodnevni delavnici SOZ Akademije 2014

8. Maj 2014
Dietmar Dahmen, priznani predavatelj Mednarodne šole oglaševanja in komunikacij (EACA International School of Advertising and Communications), je na prvi celodnevni delavnici letošnje SOZ Akademije 2014 približno štirideset slovenskih marketinških strokovnjakov in strokovnjakinj iz oglaševalskih agencij, oglaševalcev in medijev navdušil z energičnim nastopom in prepričal s primeri in praktičnimi nasveti, kako prenesti kreativnost v digitalni svet.

»Zelo redko dobiš priložnost, da se učiš od najboljših v svetovnem merilu. G. Dahmen nam je odprl oči v prihodnost komunikacije s potrošniki, nas navdahnil z inspiracijo in nam pokazal smer, v katero zapeljati naše blagovne znamke. Odličen govornik, odlična tema in izjemna uporabnost.«
Jasmina Previšič, Brand Manager OTC, Lek d.d.

Medijska pokrajina se ves čas spreminja in nič čudnega ni, da se pristopi, ki so delovali v starem svetu, v novih okoliščinah ne obnesejo ravno najbolje. To še posebej velja, ko gre za ustvarjalno mišljenje. Prenekaterega kreativca danes obtožujejo "staromodnosti", vendar gre marsikdaj za preprosto pomanjkanje zavedanja, kako klasično ustvarjalnost prilagajati novim medijem.

»Odličen primer, kaj nas čaka in kako bomo lahko premikali meje komuniciranja.«
Peter Zabret, Tekstopisec, Pristop d.o.o.

Dietmar Dahmen je udeležencem podal vpogled v temeljne mehanizme ustvarjalnosti (identifikacija, vzpostavljanje čustvene povezave) ter načine, da jih uspešno prenesemo v digitalno okolje. Dotaknil se je tudi resnice, ki pravi, da se ustvarjalnost že po naravi ne izogiba spremembam temveč jih raje izkorišča. Prisotni so dobili priložnost, da so si ogledali primere vrhunskih praks digitalnih kampanj in na tej podlagi slišali praktične nasvete za oblikovanje sporočil, ki izstopajo iz množice.

»Dietmar Dahmen je na včerajšnjem dogodku »Prenos kreativnosti v digitalni svet« podal navdušujoč vpogled v digitalno prihodnost. Z veliko vnemo in humorja nas je popeljal v zgodovino digitalnega sveta skozi današnji čas in v prihodnost. Slikovito je ponazoril spremembe in uporabnikovo doživljanje blagovnih znamk. Predstavil je ekosistem blagovnih znamk, ki je zelo pomembna dodana vrednost in bo ostala tudi v bodoče, po njem pa se bodo konkurenčne blagovne znamke (še bolj) razlikovale v prihodnosti. S predavanjem nas je spodbudil k iskanju priložnosti za svoje naročnike in blagovne znamke.«
Ksenija Žnidaršič Butara, New business director/Media strategist, Pristop Media d.o.o.

Delavnica Prenos kreativnosti v digitalni svet (Bringing Creativity into the Digital World) je bila v prvi vrsti namenjena kreativcem, pa tudi vsem tistim, tako na strani agencij kot oglaševalcev, ki so udeleženi v predstavitev ustvarjalnih vsebin v novih medijih, predvsem v smislu spodbujanja zavedanja o izjemnih izraznih možnostih, ki jih ponuja okolje družbenih medijev in digitalnih inovacij.

Dietmar Dahmen
Dietmar je s poučevanjem oglaševanja začel leta 2005 na nemški filmski akademiji v Baden-Württembergu, od takrat pa skupaj s študenti osvojil kar 12 zlatih in srebrnih nagrad na festivalu Young Directors’ Award v Cannesu. Pozimi leta 2009 se je lotil predavanja filmskega oglaševanja na dunajski Werbe Akademie in leto zatem postal še profesor za spletno založništvo na Fakulteti za multimedijske študije Univerze uporabnih umetnosti v Salzburgu. Kot govorec na temo brandinga, multimedijev, filmskega oglaševanja, generiranja idej ter konceptov, grajenja učinkovitih oglaševalskih kampanj in kreativnega mišljenja, redno nastopa za nemško organizacijo Art Directors Club in avstrijski Creative Club Austria, vabijo pa ga tudi na številne festivale, delavnice in seminarje. Oglaševalsko prakso izvaja v vlogi direktorja za komunikacije in strategijo v inovativni agenciji »Architects of You«.

Delavnica Dietmarja Dahmena je prva v seriji šestih praktičnih enodnevnih izobraževanj SOZ Akademije 2014, pilotskega projekta Slovenske oglaševalske zbornice, ki letos obeležuje 15 let delovanja zbornice in 20 let obstoja samoregulative oglaševanja v Sloveniji.

V letošnjem letu bosta SOZ in EACA pripravila še pet izobraževanj SOZ Akademije 2014:

  • Optimizacija rasti, pridobivanja novih poslov in prijave na agencijske natečaje - Growth, New Business & Pitching Skills - Micky Denehy, 10. 6. 2014
  • Vedenjska ekonomija in grajenje znamk - Applying Behavioural Economics to Building Brands - Paul Arnold, 1. 7. 2014
  • Oblikovanje celostnega načrta tržnih komunikacij - How to develop a 360° Holistic Marketing Communications Plan - Paul Arnold, 25. 9. 2014
  • Kako izboljšati kreativne briefe in jih narediti bolj kreativne? - Making Creative Briefs more Creative and Better Briefing - Paul Burns, 6. 11. 2014
  • Čar in moč pripovedovanja zgodb - The Power & Magic of Storytelling in Business - Paul Arnold, 2. 12. 2014

Več na http://soz.si/projekti_soz/soz_akademija_2014/.

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!