Domače novice
Dietmar Dahmen navdušil na prvi celodnevni delavnici SOZ Akademije 2014
»Zelo redko dobiš priložnost, da se učiš od najboljših v svetovnem merilu. G. Dahmen nam je odprl oči v prihodnost komunikacije s potrošniki, nas navdahnil z inspiracijo in nam pokazal smer, v katero zapeljati naše blagovne znamke. Odličen govornik, odlična tema in izjemna uporabnost.« Jasmina Previšič, Brand Manager OTC, Lek d.d.
Medijska pokrajina se ves čas spreminja in nič čudnega ni, da se pristopi, ki so delovali v starem svetu, v novih okoliščinah ne obnesejo ravno najbolje. To še posebej velja, ko gre za ustvarjalno mišljenje. Prenekaterega kreativca danes obtožujejo "staromodnosti", vendar gre marsikdaj za preprosto pomanjkanje zavedanja, kako klasično ustvarjalnost prilagajati novim medijem.
»Odličen primer, kaj nas čaka in kako bomo lahko premikali meje komuniciranja.« Peter Zabret, Tekstopisec, Pristop d.o.o.
Dietmar Dahmen je udeležencem podal vpogled v temeljne mehanizme ustvarjalnosti (identifikacija, vzpostavljanje čustvene povezave) ter načine, da jih uspešno prenesemo v digitalno okolje. Dotaknil se je tudi resnice, ki pravi, da se ustvarjalnost že po naravi ne izogiba spremembam temveč jih raje izkorišča. Prisotni so dobili priložnost, da so si ogledali primere vrhunskih praks digitalnih kampanj in na tej podlagi slišali praktične nasvete za oblikovanje sporočil, ki izstopajo iz množice.
»Dietmar Dahmen je na včerajšnjem dogodku »Prenos kreativnosti v digitalni svet« podal navdušujoč vpogled v digitalno prihodnost. Z veliko vnemo in humorja nas je popeljal v zgodovino digitalnega sveta skozi današnji čas in v prihodnost. Slikovito je ponazoril spremembe in uporabnikovo doživljanje blagovnih znamk. Predstavil je ekosistem blagovnih znamk, ki je zelo pomembna dodana vrednost in bo ostala tudi v bodoče, po njem pa se bodo konkurenčne blagovne znamke (še bolj) razlikovale v prihodnosti. S predavanjem nas je spodbudil k iskanju priložnosti za svoje naročnike in blagovne znamke.« Ksenija Žnidaršič Butara, New business director/Media strategist, Pristop Media d.o.o.
Delavnica Prenos kreativnosti v digitalni svet (Bringing Creativity into the Digital World) je bila v prvi vrsti namenjena kreativcem, pa tudi vsem tistim, tako na strani agencij kot oglaševalcev, ki so udeleženi v predstavitev ustvarjalnih vsebin v novih medijih, predvsem v smislu spodbujanja zavedanja o izjemnih izraznih možnostih, ki jih ponuja okolje družbenih medijev in digitalnih inovacij.
Dietmar Dahmen Dietmar je s poučevanjem oglaševanja začel leta 2005 na nemški filmski akademiji v Baden-Württembergu, od takrat pa skupaj s študenti osvojil kar 12 zlatih in srebrnih nagrad na festivalu Young Directors’ Award v Cannesu. Pozimi leta 2009 se je lotil predavanja filmskega oglaševanja na dunajski Werbe Akademie in leto zatem postal še profesor za spletno založništvo na Fakulteti za multimedijske študije Univerze uporabnih umetnosti v Salzburgu. Kot govorec na temo brandinga, multimedijev, filmskega oglaševanja, generiranja idej ter konceptov, grajenja učinkovitih oglaševalskih kampanj in kreativnega mišljenja, redno nastopa za nemško organizacijo Art Directors Club in avstrijski Creative Club Austria, vabijo pa ga tudi na številne festivale, delavnice in seminarje. Oglaševalsko prakso izvaja v vlogi direktorja za komunikacije in strategijo v inovativni agenciji »Architects of You«.
Delavnica Dietmarja Dahmena je prva v seriji šestih praktičnih enodnevnih izobraževanj SOZ Akademije 2014, pilotskega projekta Slovenske oglaševalske zbornice, ki letos obeležuje 15 let delovanja zbornice in 20 let obstoja samoregulative oglaševanja v Sloveniji.
V letošnjem letu bosta SOZ in EACA pripravila še pet izobraževanj SOZ Akademije 2014: