Domače novice
Boštjan Laznik in Gregor Vuk, Mlada kreativca pred odhodom v Cannes
Boštjan Laznik in Gregor Vuk sta na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu prejela naziv najboljša Mlada kreativca, junija letos pa potujeta na Cannes Lions Festival.
Ime, priimek
Boštjan Laznik
Agencija, naziv (delovno mesto)
Designer, Saatchi & Saatchi
Zmagala sta na SOZ-ovem natečaju Mlada kreativca – kakšna se vama je zdela ta izkušnja?
Super, delo še nikoli ni bilo tako zabavno. Ker je bilo zelo malo časa, sva morala z Vukom v najkrajšem času nalogo opraviti kar najbolj kvalitetno. Ampak to ni bil problem, ker se poznava že dolgo in sva dober tim.
Kaj bo prinesla vajina zmagovalna ideja na Mladih kreativcih naročniku? Kaj se skriva za to idejo, kako se vama je porodila? Nam opišeta ozadje?
Cilj najine ideje je bil nagovoriti širšno Slovenjo, kar verjamem, da bi naročnik lahko tudi dosegel. Poleg tega pa sem bil na veliko koncertov od Big Footov, zato sem tudi osebno zadovoljen z rešitvijo.
Občutek zmage in pot v Cannes – kaj ti pomeni?
Zmaga je bila rahlo nepričakovana, vendar sem od prvega trenutka vedel, da imava zelo dobro idejo. Še nikoli nisem bil v Franciji, tako da bom lahko obnovil skromno znanje francoščine iz srednje šole. Pa tudi komaj čakam, da srečam Gerrarda, ki je med govorci, saj sem življenjski navijač Liverpoola.
Posebne priprave na Cannes (razen pakiranja prtljage)?
Začel sem delati na agenciji Saatchi & Saatchi skupaj z Vukom, tako da je vsak dan trening za Cannes za kar skrbijo zelo zahtevni in veliki naročniki.
Tekmovala bosta v kategoriji Cyber s 400 udeleženci iz celega sveta in imela 24 ur časa za pripravo projekta … je bila izkušnja na SOFu morda kot »suha vaja«, da vesta kako čas razporediti, da bosta idejo tudi udejanjila?
Dobra konkurenca te žene, da se tudi sam izboljšaš in daš več od sebe. S tem, ko bom spoznal najboljše kreativce s scelega sveta, bom tudi sam gotovo pridobil. Predvsem nova poznanstva, izkušnje in ideje.
Bliža se poletje, kaj bosta vzela s seboj na dopust?
Poletje se začne s Cannesom, kako naprej pa bom razmišljal potem.
Je katera knjiga, ki bi jo priporočila za poletno branje?
1984, George Orwell
---
Ime, priimek
Gregor Vuk
Agencija, naziv (delovno mesto)
Trenutno tekstopisec na Saatchi & Saatchi Ljubljana, prej na Pristopu.
Zmagala sta na SOZ-ovem natečaju Mlada kreativca – kakšna se vama je zdela ta izkušnja?
Na Mladih kreativcih je vsak svoje sreče kovač. To je lekcija samostojnosti brez izgovorov. A kaj, ko sem v Portorož prispel popolnoma neprespan. Najprej so iz avta izstopili moji podočnjaki, šele nato jaz. Prejšnji popoldan, beri noč, je mene in moje sodelavce doletel eden tistih maratonov, ki jih tečemo samo v oglaševalskih agencijah. In sedaj je bilo pred mano še 26 ur, v katerih sem z Laznikovo pomočjo končno uresničil cilj, že dolgo vtetoviran v moje možgane. SOZ-ov natečaj je eden najbolj zaželjenih skalpov na SOF-u, zato so rešitve vsako leto zelo dobre. Mladi kreativci so izjemna (pre)izkušnja, saj se pomeriš z najbolj talentiranimi in zagnanimi glavami pod 30 let. Marsikoga 24-urni rok prestraši in res ni veliko prostora za napake. Pa vendar je Bog v enem dnevu ustvaril zemljo in svetlobo, kar je mnogo zahtevnejša naloga.
Kaj bo prinesla vajina zmagovalna ideja na Mladih kreativcih naročniku? Kaj se skriva za to idejo, kako se vama je porodila? Nam opišeta ozadje?
Večina kreativcev svoje ideje pripisuje navdihu. Jaz ne. Moj miselni tok je izjemno racionalen. Pustolovske vijuge in čeri me ne zanimajo, se jim pa tudi ne izogibam. Oglaševanje je predvsem prepričevalna komunikacija, nasprotno od uveljavljenega mnenja, da lahko s kreativno kozmetiko zakriješ razpoke v ideji in strategiji. Po tekmovanju sem govoril z ocenjevalcem, ki je v najini rešitvi prepoznal "kampanjo, ki lahko deluje v praksi". To mi veliko pomeni, gotovo pa tudi naročnikom, ki želijo iztržiti čim več za svoj denar. Z Boštjanom sva prepričala žirijo, ker sva našla način, kako nagovoriti ljudi, ki se za pobudo sicer ne bi zmenili.
Občutek zmage in pot v Cannes – kaj ti pomeni?
Predvsem vem, da sem v izredno dobri družbi preteklih zmagovalcev. Zmaga je potrditev, da rastem v pravo smer. Kmalu po SOF-u se nam je na agenciji pridružil še Blaznik tako, da bo kar noro, sploh v Franciji. Motivira me, da je Cannes oglaševalski Olimp in pomemben reality check tako za mlade leve kot za stare mačke.
Posebne priprave na Cannes (razen pakiranja prtljage)?
Šesti kreativni express v Rimu je bil zame odlično ogrevanje za Mlade leve. V rimskem startup inkubatorju Pi Campus smo mladi tekstopisci in oblikovalci iz cele Evrope reševali nepričakovan brif s področja tehnologije in dizajna. Za to majsko izobraževanje se lahko zahvalim Klubu evropskih art direktorjev in svoji agenciji. V Rimu sem spoznal, kako te naloga lahko preseneti na več kot en način.
Po številnih vsebinskih preobratih je naša ekipa predlagala teambuilding experience, v katerem za 48 ur "povežemo" oblikovalca z inženirjem in to kar z lisicami. Idejo smo demonstrirali tudi v praksi in požela je zelo dober odziv. Predstavitev sem pripravljal z art direktorico iz Publicisa v Romuniji in dvema oblikovalkama iz italijanske in finske neodvisne agencije. Torej sem bil v dobri družbi.
Tekmovala bosta v kategoriji Cyber s 400 udeleženci iz celega sveta in imela 24 ur časa za pripravo projekta … je bila izkušnja na SOFu morda kot »suha vaja«, da vesta kako čas razporediti, da bosta idejo tudi udejanjila?
Na Mladih levih je konkurenca izjemna, razlike v kakovosti pa milimetrske. V veliko čast mi je, da zastopam slovenske in agencijske barve v eni največji igri živcev festivala. Pretekli zmagovalci natečaja so mi povedali, da jim je kanska izkušnja dala še za najmanj 3 mesece zagona. Sam sem zelo podobno začutil po SOF-u.
Bliža se poletje, kaj bosta vzela s seboj na dopust?
Želim si čim daljši dopust, zato bom s sabo vzel uro brez baterij.
Je katera knjiga, ki bi jo priporočila za poletno branje?
Ob plimi 20000 milj pod morjem, ob oseki Skrivnostni otok. Oboje je napisal Jules Verne in oboje priporočam.