Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceBoštjan Laznik in Gregor Vuk, Mlada kreativca pred odhodom v Cannes

Domače novice

Boštjan Laznik in Gregor Vuk, Mlada kreativca pred odhodom v Cannes

30. Maj 2017

Boštjan Laznik in Gregor Vuk sta na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu prejela naziv najboljša Mlada kreativca, junija letos pa potujeta na Cannes Lions Festival. 

Ime, priimek
Boštjan Laznik

Agencija, naziv (delovno mesto)
Designer, Saatchi & Saatchi

Zmagala sta na SOZ-ovem natečaju Mlada kreativca – kakšna se vama je zdela ta izkušnja?
Super, delo še nikoli ni bilo tako zabavno. Ker je bilo zelo malo časa, sva morala z Vukom v najkrajšem času nalogo opraviti kar najbolj kvalitetno. Ampak to ni bil problem, ker se poznava že dolgo in  sva dober tim.

Kaj bo prinesla vajina zmagovalna ideja na Mladih kreativcih naročniku? Kaj se skriva za to idejo, kako se vama je porodila? Nam opišeta ozadje?
Cilj najine ideje je bil nagovoriti širšno Slovenjo, kar verjamem, da bi naročnik lahko tudi dosegel. Poleg tega pa sem bil na veliko koncertov od Big Footov, zato sem tudi osebno zadovoljen z rešitvijo.

Občutek zmage in pot v Cannes – kaj ti pomeni?
Zmaga je bila rahlo nepričakovana, vendar sem od prvega trenutka vedel, da imava zelo dobro idejo. Še nikoli nisem bil v Franciji, tako da bom lahko obnovil skromno znanje francoščine iz srednje šole. Pa tudi komaj čakam, da srečam Gerrarda, ki je med govorci, saj sem življenjski navijač Liverpoola.

Posebne priprave na Cannes (razen pakiranja prtljage)?
Začel sem delati na agenciji Saatchi & Saatchi skupaj z Vukom, tako da je vsak dan trening za Cannes za kar skrbijo zelo zahtevni in veliki naročniki.

Tekmovala bosta v kategoriji Cyber s 400 udeleženci iz celega sveta in imela 24 ur časa za pripravo projekta … je bila izkušnja na SOFu morda kot »suha vaja«, da vesta kako čas razporediti, da bosta idejo tudi udejanjila?
Dobra konkurenca te žene, da se tudi sam izboljšaš in daš več od sebe. S tem, ko bom spoznal najboljše kreativce s scelega sveta, bom tudi sam gotovo pridobil. Predvsem nova poznanstva, izkušnje in ideje.

Bliža se poletje, kaj bosta vzela s seboj na dopust?
Poletje se začne s Cannesom, kako naprej pa bom razmišljal potem.

Je katera knjiga, ki bi jo priporočila za poletno branje?
1984, George Orwell

---

Ime, priimek

Gregor Vuk

Agencija, naziv (delovno mesto)
Trenutno tekstopisec na Saatchi & Saatchi Ljubljana, prej na Pristopu.

Zmagala sta na SOZ-ovem natečaju Mlada kreativca – kakšna se vama je zdela ta izkušnja?
Na Mladih kreativcih je vsak svoje sreče kovač. To je lekcija samostojnosti brez izgovorov. A kaj, ko sem v Portorož prispel popolnoma neprespan. Najprej so iz avta izstopili moji podočnjaki, šele nato jaz. Prejšnji popoldan, beri noč, je mene in moje sodelavce doletel eden tistih maratonov, ki jih tečemo samo v oglaševalskih agencijah. In sedaj je bilo pred mano še 26 ur, v katerih sem z Laznikovo pomočjo končno uresničil cilj, že dolgo vtetoviran v moje možgane. SOZ-ov natečaj je eden najbolj zaželjenih skalpov na SOF-u, zato so rešitve vsako leto zelo dobre. Mladi kreativci so izjemna (pre)izkušnja, saj se pomeriš z najbolj talentiranimi in zagnanimi glavami pod 30 let. Marsikoga 24-urni rok prestraši in res ni veliko prostora za napake. Pa vendar je Bog v enem dnevu ustvaril zemljo in svetlobo, kar je mnogo zahtevnejša naloga.

Kaj bo prinesla vajina zmagovalna ideja na Mladih kreativcih naročniku? Kaj se skriva za to idejo, kako se vama je porodila? Nam opišeta ozadje?
Večina kreativcev svoje ideje pripisuje navdihu. Jaz ne. Moj miselni tok je izjemno racionalen. Pustolovske vijuge in čeri me ne zanimajo, se jim pa tudi ne izogibam. Oglaševanje je predvsem prepričevalna komunikacija, nasprotno od uveljavljenega mnenja, da lahko s kreativno kozmetiko zakriješ razpoke v ideji in strategiji. Po tekmovanju sem govoril z ocenjevalcem, ki je v najini rešitvi prepoznal "kampanjo, ki lahko deluje v praksi". To mi veliko pomeni, gotovo pa tudi naročnikom, ki želijo iztržiti čim več za svoj denar. Z Boštjanom sva prepričala žirijo, ker sva našla način, kako nagovoriti ljudi, ki se za pobudo sicer ne bi zmenili.

Občutek zmage in pot v Cannes – kaj ti pomeni?
Predvsem vem, da sem v izredno dobri družbi preteklih zmagovalcev. Zmaga je potrditev, da rastem v pravo smer. Kmalu po SOF-u se nam je na agenciji pridružil še Blaznik tako, da bo kar noro, sploh v Franciji. Motivira me, da je Cannes oglaševalski Olimp in pomemben reality check tako za mlade leve kot za stare mačke.

Posebne priprave na Cannes (razen pakiranja prtljage)?
Šesti kreativni express v Rimu je bil zame odlično ogrevanje za Mlade leve. V rimskem startup inkubatorju Pi Campus smo mladi tekstopisci in oblikovalci iz cele Evrope reševali nepričakovan brif s področja tehnologije in dizajna. Za to majsko izobraževanje se lahko  zahvalim Klubu evropskih art direktorjev in svoji agenciji. V Rimu sem spoznal, kako te naloga lahko preseneti na več kot en način.
Po številnih vsebinskih preobratih je naša ekipa predlagala teambuilding experience, v katerem za 48 ur "povežemo" oblikovalca z inženirjem in to kar z lisicami. Idejo smo demonstrirali tudi v praksi in požela je zelo dober odziv. Predstavitev sem pripravljal z art direktorico iz Publicisa v Romuniji in  dvema oblikovalkama iz italijanske in finske neodvisne agencije. Torej sem bil v dobri družbi.

Tekmovala bosta v kategoriji Cyber s 400 udeleženci iz celega sveta in imela 24 ur časa za pripravo projekta … je bila izkušnja na SOFu morda kot »suha vaja«, da vesta kako čas razporediti, da bosta idejo tudi udejanjila?
Na Mladih levih je konkurenca izjemna, razlike v kakovosti pa milimetrske. V veliko čast mi je, da zastopam slovenske in agencijske barve v eni največji igri živcev festivala. Pretekli zmagovalci natečaja so mi povedali, da jim je kanska izkušnja dala še za najmanj 3 mesece zagona. Sam sem zelo podobno začutil po SOF-u.

Bliža se poletje, kaj bosta vzela s seboj na dopust?
Želim si čim daljši dopust, zato bom s sabo vzel uro brez baterij.

Je katera knjiga, ki bi jo priporočila za poletno branje?
Ob plimi 20000 milj pod morjem, ob oseki Skrivnostni otok. Oboje je napisal Jules Verne in oboje priporočam.

 

Sorodne novice
12.10.2023 -
Zlati boben zasijal v vsej svoji veličini
04.09.2023 -
MOSS: Odpiranje rubrik in vstop v novo obdobje merjenja in načrtovanja
27.03.2023 -
Vpogled v ozadje tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!