Domače novice
Borut Pahor prevladoval v družbenih in tiskanih medijih
Tako v družbenih kot tudi v tiskanih medijih je mesec pred volitvami največji delež glasu zavzel Borut Pahor (v analizo smo vključili samo objave, ki se nanašajo na kandidaturo za predsednika republike, objav, povezanih s trenutnimi vladnimi in političnimi funkcijami pa nismo upoštevali), kažejo analize družbe Kliping.
Poglejmo najprej Facebook in Twitter: na obeh kanalih ima Pahor več sledilcev kot vsi ostali kandidati skupaj (število njegovih sledilcev na posameznem kanalu se giblje okrog 55.000 – primerjajte to s podatki o skupnem številu slovenskih uporabnikov družbenih omrežij). Ostali kandidati so na družbenih omrežjih bistveno manj aktivni in priljubljeni. Katere njihove objave pa so v tednih pred volitvami dosegle največ interakcije? Ni jim bilo potrebno početi kaj posebnega, ljudje so se odzivali na zelo splošne informacije, povabila na volitve, v nekaterih primerih so bile dovolj že objave, kje se je v določenem trenutku nahajal predsedniški kandidat.
Kakšno pa je stanje v tiskanih medijih? Pojaviti se v naslovu in v pozitivnem kontekstu je lep komunikacijski dosežek in tudi v tem pogledu vodi Borut Pahor. Število njemu naklonjenih omemb v tiskanih naslovih je višje kot pri vseh ostalih kandidatih skupaj. A podobno velja tudi za nenaklonjene objave. Trend, ki ga lahko razberemo iz teh podatkov, je podoben učinku snežene kepe: ko si že enkrat medijska osebnost, imaš izkušnje in verjetno tudi nekaj »mašinerije« v ozadju, je lažje dosegati medijske objave.
Več informacij je na voljo tukaj, seveda pa bomo spremljali tudi medijsko pojavnost kanddatov za drugi krog volitev.