Domače novice
Barbara Krajnc imenovana v IO WFA
V IO WFA so bili imenovani direktorji in vodje trženja ter javnih zadev (Public Affairs), kar odraža dvojno misijo WFA: pomagati tržnikom do večje učinkovitosti in uspešnosti pri uporabi razpoložljivih sredstev za tržno komuniciranje ter pomagati lastnikom tržnih znamk zaščititi in zagotoviti dovoljenje za nadaljnje delovanje s pomočjo zastopanja interesov in skrbi za učinkovito samoregulacijo. V IO WFA so vključeni tudi posamezni predstavniki nacionalnih združenj za oglaševanje in vidnejši predstavniki oglaševalcev.
V Izvršni odbor WFA so bili novo imenovani:
- Martin Riley, predsednik WFA in izvršni direktor, Pernod Ricard;
- Matthias Berninger, podpredsednik WFA in podpredsednik za javne zadeve, Mars;
- Mike Hughes, glavni blagajnik WFA in generalni direktor, Združenje britanskih oglaševalcev (ISBA);
- Loïc Armand, regijski podpredsednik za Zahodno Evropo in predsednik, L’Oréal France;
- Idorenyen Enang, regijski podpredsednik za Afriko, izvršni direktor za Centralno in Vzhodno Afriko, L’Oréal;
- Javier Medrano, regijski podpredsednik za Latinsko Ameriko, starejši podpredsednik za trženje, Grupo Bimbo.
Regijski podpredsedniki zasedajo kritično vlogo regijskih ambasadorjev WFA, saj tesno delujejo s člani nacionalnih združenj in korporacij ter predstavljajo regijo na globalni ravni. Vsi zgoraj imenovani člani IO WFA bodo funkcijo opravljali za mandatno obdobje dveh let.
Ostali novi člani IO WFA so:
- Michael Birkin, vodja marketinga, Acer
- Pierre-Jean Bozo, generalni direktor, UDA, Francija
- Mariann Coleman, direktorica globalnega agencijskega upravljanja, Intel Corporation
- Barbara Krajnc, direktorica Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ)
- Eleonore Ogrinz, vodja mednarodnega oglašeanja, Red Bull
- Joris Pollet, direktor vladnih odnosov in javnih zadev za Vzhod, Bližnji Vzhod, Afriko in Azijo, P&G
- Roel de Vries, podpredsednik, Nissan Motor Co. Ltd.
- Wouter Vermeulen, direktor javnih zadev in komunikacij, EU, Coca-Cola
- David Wheldon, izvršni direktor tržnih znamk, ugleda in trženja, Barclays<7li>
Izvršni odbor se sestaja vsake tri mesece, kjer odloča o prednostih WFA ter usmerja strategijo organizacije. Celoten seznam članov IO WFA je dostopen na: http://www.wfanet.org/en/executive
»Veseli nas, da se je toliko starejših tržnikov in vodij javnih zadev odločilo posvetiti svoj čas delovanju v Izvršnem odboru, kjer bodo poskrbeli, da bo WFA uspešno izvajala aktivnosti na podlagi prioritetnih potreb lastnikov znamk. To vidim kot znamenje, da se naše delo jemlje zelo resno in da se ljudje z zelo zahtevnimi službenimi obveznostmi odločijo sprejeti to odgovornost, kljub svojim vsakodnevnim zadolžitvam. Enaka zahvala gre tudi odhajajočim članom dosedanjega Izvršnega odbora in regijskim podpredsednikom za njihov čas in trud, ki so ga vložili v organizacijo«, je povedal Stephan Loerke, izvršni direktor WFA.