Domače novice, Zlati boben
21. Zlati boben: ugodnosti za člane SOZ
Letošnji 21. Zlati boben, mednarodni oglaševalski festival nove Evrope, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica, bo kreativcem, oglaševalcem medijem in številnim drugim med 7. in 10. oktobrom v Portorožu, Sloveniji, ponudil štiri dni vrhunskega programa ter največji pregled kreativnega oglaševanja 37-ih držav nove Evrope. Člani SOZ imate 10% popust na prijavnine za osebno udeležbo (popust velja samo za prijavnine Young Drummers in Full Registration), ki velja tudi za zgodnje prijave (Rok za zgodnje prijave: 16. september). Članom SOZ nudimo tudi možnost nakupa enodnevnih kotizacij (popust pri nakupu enodnevnih kotizacij se ne upošteva).
Glavne zvezde kongresnega programa Zlatega bobna, ki bo letos potekal na temo »Kreativnost, vsebina in sreča.«, bodo zagotovo brazilski kreativni in umetniški direktorji Roberto Vilhena, Eiji Kozaka, Ricardo Wolff in Pedro Rosa ter predavatelja Google in YouTube Mike Glaser, tržni vodja, Google Creative Partnerships in Mailine Swildens, vodja službe ZOO: skupine za kreativne storitve družbe Google za Južno Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, Google/YouTube.
Tudi letos bomo za mlade strokovnjake (Young Drummers do 30. leta starosti) pripravili različne, zanje še posebej zanimive programske vsebine, kot npr. srečanja z člani žirij v okviru »portfolio speed-datinga«, delavnice v sodelovanju z Evropsko zvezo oglaševalskih agencij (EACA Masterclass) ter sklopi predavanj v okviru Nove Agende (New Agenda Sessions).
Vrhunski govorci in edinstvene možnosti za mreženje
Letošnji program Zlatega bobna se bo osredotočil na temo »Kreativnost, vsebina in sreča.«. Kreativnost ostaja v osrčju festivala Zlati boben, saj biti kreativen ni lahko delo. Kljub temu pa to danes ni dovolj. Na eni strani vidimo in doživljamo nenehne inovacije in nove tehnologije, vendar so le-te brez namena in vsebine manj pomembne in zanimive. Na drugi strani pa ljudje, kot potrošniki, pričakujemo in želimo zanimive, pomembne in zabavne vsebine, ki bodo vodile v akcijo in reakcijo. Skupaj s čustvi, pravim čutom in izkušnjami, to postaja vodilo do uspeha in ustvarjanja sreče za tiste, ki upravljajo s komunikacijami, kliente in ne nazadnje tudi potrošnike.
Zlati boben tudi letos sledi želji postati ključno mesto za razvoj mladih talentov, kreativcev in tržnikov, kar odražata njegovi ključni vrednoti: deliti znanje in razvijati talente. Poleg strokovnih sklopov Kreativnih akademij najboljših agencijskih mrež ter neodvisnih agencij, Medijskih, PR, Digitalnih in drugih akademij bo Zlati boben letos ponovno pripravil številne dogodke in natečaje za mlade do 30. let: Portfolio speed-dating, OFF Drum natečaje ter delavnice EACA Masterclass in predavanja Nove agende.
Zmagovalci na odru Zlatega bobna
Zmagovalce bomo slavili v sredo in v petek, ko bomo z zaključno podelitvijo nagrad zaokrožili 21. festival. Razglašeni bodo dobitniki tradicionalnih posebnih nagrad Zlata ura (Golden Watch) za najbolj nagrajenega kreativnega direktorja najboljše kampanje ter nagrade Virtuoso za najboljšo ilustracijo, fotografijo in kinematografijo. Za veliki finale podelitve pa bodo razglašeni tudi prejemniki najbolj cenjenih nagrad Zlatega bobna: Velika nagrada za najboljšo znamko (Brand Grand Prix), Tartini nagrada za najboljšo neodvisno agencijo, Zlata vrtnica (Golden Rose) za najboljšo agencijo ter Zlata mreža (Golden Net) za najboljšo agencijsko mrežo.
Več o prijavah na festival Zlati boben je voljo na www.goldendrum.com/sl/. Rok za ugodnejšo prijavo osebne udeležbe (Early Bird) je 16. september; na voljo so tudi posebne prijave za mlade strokovnjake (Young Drummers) in študente, ki nudijo mladim generacijam najboljše priložnosti za izobraževanje.