Domače novice
20 let Zlatega bobna
2. Sep 2013
Mednarodni oglaševalski festival Zlati boben, 9.-11. oktober 2013, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica, bo letos v Portorožu, Slovenija, praznoval svojo 20. obletnico. V okviru tridnevnega festivalskega programa bodo vrhunski mednarodni govorci izzvali oglaševanje in kreativnost s pogledom na preteklih in prihodnjih dvajset let.
Prijava udeležencev po ugodnejši ceni je možna do 16. septembra, mlajši od 30. let pa se lahko prijavijo na Publicis Drum Award do 10. septembra ali na Best the Drum for Change do 16. septembra.
Kreativne akademije ter zanimiv program za mlade talente
Program 20. Zlatega bobna bo letos še posebej zanimiv, za kar bo zagotovo v veliki meri poskrbel Stefan Sagmeister, svetovno priznan dizajner, ki je oblikoval albume za številne ameriške glasbenike, kot so The Rolling Stones, Lou Reed, Aerosmith, David Byrne ter muzej Guggenheim in TV mrežo HBO. Simon Schwaighofer, kreativni direktor Red Bull Creative, hišne agencije Red Bull iz Salzburga, Avstrije, pa bo razkril ozadje kreativnih projektov, kot je Red Bull Stratos.
Poleg Stefana in Simona bodo na Zlatem bobnu predavali še Donald Gunn, ustanovitelj in direktor svetovno priznanega The Gunn Report rangiranja kreativnih dosežkov, Folker Wrage, glavni kreativni regijski direktor agencijske mreže McCann, Rogier Croes, vizionarski spletni ustvarjalec novih trendov iz agencijske mreže MEC, Mikhail Elagin, glavni kreativni direktor ruske neodvisne agencije Twiga, ki velja za eno najbolj uspešnih agencij v regiji in na svetu, Ravid Kuperberg, trener kreativnega izpopolnjevanja v oglaševanju ter Christian Mix-Linzer, eden najpomembnejših berlinskih ustvarjalcev zvočnih kulis za kliente, kot so Audi, Porsche, Hyundai, Ebay, Google, Orange in McDonalds.
Poleg kreativnih akademij, na katerih bo Zlati boben tradicionalno gostil najuglednejše agencijske mreže in vodilne neodvisne agencije, bosta letos oder prvič zasedli tudi medijska in digitalna akademija (Media Academy by MEC ter Digital Academy by Razorfish). Novost iz lanskoletnega programa, »New Agenda Sessions« se ponovno vrača na oder; prva s poudarkom na najboljših kreativnih zgodbah, znamčenju vsebin ter napovedim prihodnjih trendov in idej (Branded Content and Entertainment), druga pa bo namenjena potencialu, ki ga imata kreativna in start-up industrija. Delavnice in okrogle mize bodo letos še bolj dostopne udeležencem, njihove vsebine pa še bolj personalizirane in usmerjenje k t.i. hands-on pristopu. Mladi kreativci bodo letos imeli priložnost obiskati EACA Advertising Masterclass, sklop petih predavanj vrhunskih strokovnjakov Evropske zveze oglaševalskih agencij. Kdor bo želel svoj CV in edinstvene lastnosti predstaviti najboljšim kreativnim direktorjem, pa bo svojo priložnost dobil na še eni letošnji novosti Zlatega bobna: Portfolio speed dating.
Tekma za najbolj zaželene nagrade nove Evrope
Tekmovalni del festivala letos ne uvaja bistvenih novosti v strukturi, ki je razdeljena na sekciji Single Channel, ki je namenjena delom, ki izstopajo z najbolj kreativno in učinkovito uporabo posameznega komunikacijskega kanala, ter Multi Channel, ki je namenjen delom, ki izstopajo po najbolj kreativni uporabi in integraciji več komunikacijskih kanalov. Enric Nel-lo, generalni kreativni direktor za digitalno, Grey Spain, bo predsedoval Single Channel žiriji, Jaime Mandelbaum, glavni kreativni direktor Y&R Central & Eastern Europe, Češka, pa bo vodil Multi Channel žirijo. Rok za prijavo del je bil podaljšan do 4. septembra 2013.
Vsebinska novost tekmovalnega dela pa bo letos pri podeljevanju nagrad, saj bodo le-te na obeh podelitvah podeljene tako v skupinah »Single Channel« kot »Multi Channel«. Že na prvi dan festivala bodo podeljene nagrade devetih skupin, prav tako pa je letos novost, da bo najvišja nagrada, Grand Prix, podeljena kot samostojna in hkrati najvišja nagrada za najboljše delo. Nagrado Zlata ura (Golden Watch) pa bo letos prejel kreativni direktor za kampanjo leta, ki bo zbrala največ točk na Zlatem bobnu.
Young Drummers, kreativci, mlajši od 30. let, se lahko do 10. septembra prijavijo na Publicis Drum Award. Najboljša ekipa, ki bo v treh dneh pripravila najboljšo kampanjo in jo predstavila pred polno dvorano na Zlatem bobnu, bo prejela 5.000 evrov nagrade, vsi sodelujoči pa edinstvene izkušnje pod vrhunskimi mentorji skupine Publicis ter osebne poslovne stike z mladimi kreativci nove Evrope.
Druga letošnja novost je natečaj za kreativce, mlajše od 30. let: Beat the Drum for Change. Pri Zlatem bobnu verjamemo, da imamo v oglaševalski industriji veliko priložnosti, da spremenimo stvari na bolje in s tem namenom smo letos stopili v partnerstvo z mrežo DDB. Najboljši plakat, prijavljen v natečaj do 16. septembra 2013, na temo »Naredite prostor za dekleta (Make space for the girls)« bo prejel za nagrado eno brezplačno vstopnico za The 3% Conference med 16.-17. oktobrom 2013 skupaj z letom in nastanitvijo v San Franciscu, medtem ko bo drugo in tretje nagrajen plakat prejel brezplačno prijavnino na festival Zlati boben 2014.